وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره


شبکه فارسی وان
مدیر شبکه فارسی وان رابرت مرداک استرالیایی الاصل است که به سلطان شبکه های رسانه ای غرب مشهور است.
وی 60شبکه تلویزیونی به 13 زبان دنیا دارد ومسئولیت پشتیبانی وسیاست گذاری یکصد روزنامه ومجله مشهور مثل دیلی تلگراف ،وال استریت ژورنال،تایمز،سندی تایمز،نیویورک تایمز و... رابر عهده دارد.رابرت مرداک بارها متهم به دخالت در امور داخلی کشور ها از طریق همین امپراتوری رسانه ای شده است که شاید مهمترین کارکرد او اثر گذاری بر افکار عمومی آمریکا از طریق شبکه فاکس نیوز در جنگ آمریکا علیه افغانستان باشد.او که در عین حال بر شبکه های خبری تمرکز دارد در تهیه برنامه های غیر اخلاقی هم فعالیت میکند  که هدف آن ترویج بی بندوباری وبی تعهدی و بی حیایی و بی غیرتی است.

((کمیل مستشار))مدیر ارشد این شبکه که اهل افغانستان است وقبلا چند سال کاردار سفارت افغانستان در ایران بوده میگوید:
<<عجله ای برای رسیدن به اهداف نداریم و آرام آرام باعث دگر گونی در فرهنگ جامعه می شویم.>>
مثلا برای اینکه مخاطب را نگه دارد حتی از تبریک گفتن عید فطر وغدیر وتسلیت گفتن ماه محرم هم ابایی ندارد اما در محتوای برنامه هایش آرام آرام مفاهیم اعتقادی  ودینی ومذهبی وملی ایرانیان را به تمسخر میگیرد.
لذا بیش از 12%سریال ها موضوعش خیانت است ،22%روابط جنسی قبل از ازدواج،4%سقط جنین ،15%داشتن فرزند نامشروع و 12%فیلم ها یکی از بازیگران قبل از ازدواج بار دار میشود...!!
هدف از تهیه وپخش این برنامه ها این است که قبح این مسائل شکسته شودوهمیشه پیشتاز این قبح شکنی ها هم یهودی ها بوده اند .همچنین نقش اول 87%از فیلم ها وسریال های فارسی وان <<زن>> می باشدکه خود این مطلب گرایش های این ها را نشان می دهد که کجا را نشانه گرفته اند.
منبع:کتابچه دجالواره
منتظر نظراتتان خواهیم بود!
  • یار مهدی

ماهواره فارسی وان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">