وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

شهید محمدحسین محمدی

یار مهدی | ۱۶:۵۰ | ۰ نظر

شهید محمدحسین محمدی (محمد)



نام: محمد حسین

نام خانوادگی: محمدی

نام پدر: محمد

تاریخ تولد: 1349

تاریخ شهادت : 1364/11/21 در سن 15 سالگی

محل شهادت: عملیات والفجر8 منطقه عملیاتی جزیره ام الرصاص

 

وصیت نامه شهید محمدحسین محمدی (محمد)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بی پایان بر مهدی موعود و نایب برحقش امام خمینی و سلام بر رزمندگان اسلام که در جبهه های نبرد با مزدروان صدامی می جنگند و سلام بر شما ای خانواده های شهدا که فرزندانتان در راه خدا و اسلام و فدا کردید و اینک سفارش من به مردم شهیدپرور میبد این است که به جبهه ها کمک کنند و به مسجد بروند و نماز جماعت بخوانند و برای طول عمر امام و پیروزی رزمندگان دعا و از پدر و مادر ها می خواهم که مانع رفتن فرزندانشان به جبهه نباشند آیا شما مانع فرزندانتان می شوید که آنها به درجه لقاء الله برسند مگر فرزندان شما عزیزتر از علی اکبرها و علی اصغرها هستند که به صحنه نبرد رفتند و به درجه رفیع شهادت نائل گشتند مگر شما به قرآن خدا ایمان ندارید که می فرماید: « ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاء و لکن لاتشعرون » کسی که در راه خدا کشته می شود نپندارید بلکه او زنده است و لیکن شما این حقیقت را در نخواهید یافت.

ما انسان ها آفریده نشده ایم که بخوریم، بیاشامیم، بخوابیم بلکه باید در این جهان تاریک عمل شایسته انجام دهیم که در آخرت حاصل آن را برداشت کنیم خداوند ما انسان ها را آزمایش می کند و هر کس در این آزمایش الهی به دستورات و قوانین عمل کرد خوش به سعادتش ما در این آزمایش جنگ اگر بر دشمن پیروز شدیم.و اگر شهید شدیم باز هم پیروزیم و اگر از لحاظ نظامی شکست خوردیم باز هم پیروزیم.

ما در این آزمایش الهی اطاعت کردیم به دستورهای خداوند متعال آیا آن حادثه عاشورا در کربلا بر امام حسین ( ع ) و یاران او واقع شد، آیا شکست خوردند به خدای مومنان نه، بلکه با همین کشته شدن و اسیر شدن مسلمین را از خواب غفلت بیدار کردند درست است که از لحاظ نظامی شکست خوردند کشته و اسیر شدند ولی در واقع پیروز شدند. نمی خواهم دیگر آن چنان که در کوفه مردم کوفه از امام حسین اعلام بیعت کردند و هنگامی که امام وارد دشت کربلا شد هیچ کس ندید بجز همان تعداد یاران که همراهش بودند و آنها امام حسین را یاری نکردند و در کربلا راه بر او بستند و او را با لب تشنه به شهادت رساندند و زن و بچه او را اسیر کردند و شما باید عبرت بگیرید از آن حادثه کوفه. ای مردم مواظب خود باشید و همیشه لبیک گویان گوش به فرمان رهبرتان باشید و او را یاری کنید.

می خواهم دست هایم را از تابوت بیرون بیاورید و تشییع جنازه ام کنید چون دیگر آن زمان زبان من ناتوان است. نمیتوانم به برادرانم و دوستانم اعلام کنم که اسلحه من بر زمین افتاده است و از زمین بردارید بلکه با همین دست بی جانم به برادرم و دوستانم اعلام می کنم که به میدان نبرد بیایند و اسلحه مرا بردارند و تا این که دشمنان اسلام شاد نشوند و اسلحه او به زمین افتاده و دیگر کسی نیست بلکه اعلام کنند که ما دوستان شهید کریمی ها و حاجی ها، زارع ها، حسینی ها، محمدهای زنده اند که راه او را ادامه دهند و دیگر سفارش من این است که پایگاهای مقاومت خالی نکنند و به پایگاهها بیایند و نگه بانی در راه خدا بدهند تا مردم بتوانند در آسایش زندگی کنند و بدانید که اسلام در خطر آفاتی قرار گرفته است که این آفات درخت اسلام همان آمریکا و شرق و غرب است که باید تا آخرین قطره خونمان در مقابل دشمنان مبارزه کنیم .

در آخر چند کلمه ای با پدر ومادرم دارم:

ای پدر و مادرم می دانم شما شب و روز برای من زحمت و مشقت کشیدید و مرا بزرگ کردید و من در مدت زندگی نتوانستم محبت های شما جبران کنم و ای مادرم اگر خواستی برای من گریه کنی به آن روزگار زینب در خرابه شام نگاه کن که چه مصیبتی بر او وارد شد برای مولایت حسین ( ع ) گریه کن و می دانم از دست دادن فرزندتان ناراحت هستید ناراحت نباشید این جهان زودگذر است ولی آن دنیا نه، در آن روز قیامت دیگر جلوی زینب خجل زده و سرافکنده نیستی و به زینب می گویی من هم فرزندی داشتم مثل علی اکبرها و علی اصغرها در راه خدا و اسلام دادم و ای پدر و مادرم می خواهم دست به سوی آسمان بلند کنید و بگویید ای خداوندا یک امانتی به ما دادی ما این امانت در راه تو دادیم و مورد قبولت باشد قربه الی الله.

و ای برادرم و ای دوستانم از شما می خواهم که در عزاداری من لباس عزادار نپوشید بلکه لباس رزم بپوشید که همان لباس از لباس عزاداری من بهتر است و به میدان نبرد من بروید و می خواهم پدر و مادر و برادرم مرا در قبر بگذارند که تا دشمنان شاد نشوند و اگر خانواده، همسایگان، معلمین، دوستان از من ناراحتی دیده اند مرا ببخشند.

مورخ:6/11/1364

امضاء: محمد حسین محمدی

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار


تصاویر شهید محمد حسین محمدی بالای سر شهید محمد حسین کریمی











.

















تصویر در برگرفتنن سر شهید محمد حسین کریمی به دست شهید محمد حسین محمدی