وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره


ماهواره

باید بگویم ماهواره چیز خوبی است چون ما اطلاعات زیادی از درون آن به دست می آوریم .مثلا یاد میگیریم که <چنار> علاوه بر اسم درخت،اسم آدم نیز می تواند باشد.ما میتوانیم با مشاهده ماهواره با فرهنگ کشور های دیگر هم آشنا شویم .مثلا در کشور<بقلستان>مردم همواره به فکر ازدیاد نسل هستند وتلاش میکنند برای همدیگر بچه به دنیا بیاورند.

ماهواره داشتن،پتانسیل امنیتی عالم را بالا میبرد به گونه ای که ما دیش مان را در کورترین نقطه ی پشت بام قایم میکنیم تا کسی آن را از خیابان نبیند ویا آن را در بالکن گذاشته ورویش پارچه می اندازیم بدون اینکه احدالناسی متوجه آن بشود.

ماهواره باعث پیشرفت تکنولوژی در ما میشود.مثلا وقتی پدرمان کانالی را قفل میکند ما انواع واقسام عددها را امتحان میکنیم تا به رمز آن دست بیابیم واین باعث می شود که ذهن ما به کار بیفتد.

ماهواره داشتن کلاس دارد به گونه ای که اگر کسی در خانه اش ماهواره نداشته باشد اورا امل وبی سواد واز جامعه دور مانده می خوانند!!

ماهواره داشتن در بحث های گروهی وفامیلی به ما کمک می کند مثلا شبهای جمعه خانواده ها دور یکدیگر جمع شده وآکادمی نگاه میکنند ودر پایان آن را برای یکدیگر تفسیر می کنندو به این نتیجه می رسند که انها استعداد خواننده شدن را داشتند اما سوختند!

ماهواره داشتن حس کنجکاوی انسان را دوچندان میکند مثلا ما در خانه ساعت ها راجع به این موضوع بحث می کنیم که چرای آقای <روز خیز >روز به روز جوانتر میشود.پدرم فکر میکند آن هایی که پایشان آن ور آب است بهتر می دانند درون مملکت چه خبر است!!ومن هرچه میخواهم اورا توجیح کنم فایده ای نداردو به من می گوید:

((بچه برو سر درس و مشقت!!))

ما نتیجه میگیریم که ماهواره بسیار چیز مفید و کار آمدی است وضرر های آن شاید به تعداد انگشتهای یه دست هم نرسد!من به دوستانم توصیه میکنم که یک ماهواره بخرند تا خودم برایشان آبگرید کنم و حتما برنامه های<جن تی وی >را تماشا کنند مگر نه نصف عمرشان بر فناست!!!!!

دیگر خودتان قضاوت کنید...

منبع: دجالواره.سپاه الغدیر استان یزد

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.


  • یار مهدی

نظرات  (۱)

احسند خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">