وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 1046 شهید و تعداد مجروحان به بیش از6000 تن رسیده است. گفتنی است در میان شهدا و مجروحان تعداد قابل توجهی کودکان و زنان بی دفاع دیده می شود.

به گزارش سرویس بین الملل عمارنامه ، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی دوشنبه 16 تیر(7July2014) پس از جلسه سه ساعته تصمیم گرفت تجاوز به نوار غزه را از دوشنبه‌ شب آغاز کند. در این حملات جنگنده‌های اشغالگران تعدادی از مناطق غزه را موشک باران کردند.

 

تنش‌ها بین رژیم اسرائیل و فلسطینی‌ها پس از آن شدت گرفت که هفته گذشته یک نوجوان فلسطینی به‌نام محمد ابوخضیر در شرق بیت‌المقدس زنده زنده سوزانده شد.
این اتفاق پس از آن رخ داد که جسد سه شهرک‌نشین اسرائیلی حوالی روستای حلحول در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری پیدا شد، تل‌آویو حماس را مسئول مرگ این سه نفر می‌داند، با این وجود، حماس این اتهام را رد می‌کند.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 1046 شهید و تعداد مجروحان به بیش از 6000 تن رسیده است. گفتنی است در میان شهدا و مجروحان تعداد قابل توجهی کودکان و زنان بی دفاع دیده می شود.

  • یار مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">