وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره



به گزارش خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، همایش «۱۸۱۱ روز مطالبه» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار و با استقبال پرشور دانشجویان مواجه شد.

 

 

 

همچنین در این همایش دانشجویان پلارکارت‌هایی با مضامین «حرمت شکنی در روز عاشورا نابخشودنی است»،‌ «موسوی کروبی اسرائیل پیوندتان مبارک»، «ای مرجع قضایی اقدام انقلابی»، «مدارا به چه قیمت؟»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «تا کی بود مدارا با رنگ سبز ریا»، «فتنه گر عاشورا محاکمه باید گردد» و «سبز فقط سبز علی، ننگ به سبز مخملی»  و همچنین پرچم ایران و حزب الله و پرچم های مرگ بر آمریکا و یا حسین را در دست داشتند و در انتظار آغاز مراسم بودند که ناگهان عده‌ای دانشجوی افراطی سرود یار دبستانی من را خواندند و با در دست داشتن پلاکارت‌هایی با مضامین «یا حسین میرحسین»، «حصر باید بشکند»، «بسیجی واقعی همت بود و باکری»، «دروغ ممنوع»، «دانشگاه جای دروغگو نیست»، «امید بذر هویت ماست» و «دانشگاه زنده است» سعی در بر هم زدن نظم همایش داشتند که با اعتراض دانشجویان انقلابی، افراطی‌ها سکوت کردند.

 

 

 

 

مراسم با قرائت آیاتی از قرآن به طور رسمی آغاز شد و با پخش نماهنگ حماسی دانشجویان افراطی شعارهای «یا حسین، میرحسین»، «نخست وزیر امام رأی ماست»، «بسیجی واقعی همت بود و باکری» را سردادند و دانشجویان انقلابی در جواب آن‌ها شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «حسین حسین شعار ماست،شهادت افتخار ماست»، «پیام ما یک کلام محاکمه والسلام» و «بسیجی واقعی مونده به پای علی» را فریاد زدند و پرجم‌ها را در فضای سالن می‌چرخانند.

 

 

 

در ادامه مراسم با ورود شریعتمداری به سالن، در ساعت 14:35 دانشجویان کف زدند و فریاد زدند «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام»، «ماشاءالله حزب الله» و اما دانشجویان افراطی که تعداد اندکی داشتند هو کشیدند و شعار توهین آمیز «کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک» را سردادند و همچنان سعی در تشویش فضای مراسم را داشتند که سیدمحسن میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پشت تریبون قرار گرفت و به شریعتمداری خوش آمد گفت و اظهار داشت: این دانشگاه از بسیجی و فرزندان امام خمینی (ره) خالی نشده که یک عده فتنه‌گر بخواهند بر اساس و اصول نظام توهین کنند.

 

 

همچنان دانشجویان افراطی که درصد کمی از فضای سالن را به خود اختصاص داده بودند با توهین‌های مکرر خود سعی در بر هم زدن نظم مراسم داشتند و شعارهای «موسوی زنده باد، کروبی پاینده باد» و «سلام بر موسوی، درود بر خاتمی» را سر می‌دادند.

 

 

در ادامه مراسم مجری برنامه مکرر از دانشجویان افراطی خواست تا نماینده‌ای از خودشان پشت تریبون بفرستند اما آن‌ها یکسر شعار می‌دادند «پیام ما روشنه، حصر باید بشکنه»، «میرحسین دوستت داریم»، «رأی مارو دزدیدن دارن باهاش پز میدن» و خطاب به شریعتمداری با توهین می‌گفتند «دروغگو برو بیرون»؛ که در نهایت علی‌پور عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برای سخنرانی پشت تریبون قرار گرفت و سخنانی را با جوگیری بیان کرد که شریعتمداری در پاسخ به سخنان وی گفت: حرف هایی که شما زدید خود موسوی هم قبول ندارد وگرنه سنگسار کنندگان روز عاشورا را مردم خداجو نمی گفت. و اما دانشجویان انقلابی در برابر توهین‌های مکرر این تعداد محدود شعارهای «حاج حسین دوستت داریم»، «مرجع قضایی اقدام انقلابی»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «علمدار بصیرت، حاج حسین شریعت»، را سر می‌دادند.

 

 

جالب است که در این مراسم صدای میکروفون به کرات قطع و وصل می‌شد و دانشجویان افراطی سعی داشتند طبق روال از موقعیت سوءاستفاده کنند و حال که زمان برنامه اصلی مراسم رسیده بود و حسین شریعتمداری عزم رفتن به پشت تریبون را داشت دانشجویان افراطی با بی‌احترامی تمام شعارهای «دروغگو حیا کن، دانشگاه رو رها کن» و «کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک را سر می‌دادند و دانشجویان انقلابی با هیجان «حاج حسین دوستت داریم»، «مرجع قضایی اقدام انقلابی»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «علمدار بصیرت، حاج حسین شریعت»، را سر می‌دادند.

 

 

و اما در ادمه مراسم دانشجویان افراطی دست از بر هم زدن نظم برنامه برنداشتند و سعی داشتند با این اقدام خود از سخنرانی شریعتمداری جلوگیری کنند اما حاج حسین همچون همیشه با اقتدار بیشتر سخنرانی خود را آغاز کرد و طی سخنرانی‌هایش مداوم شعارهای مختلف و توهین‌آمیز دانشجویان را می‌شنید اما در جواب آن‌ها گفت می دانم که برنامه این است تا نگذارید سندها را بازگو کنم اما من می گویم. و اظهار داشت: از دوستان تشکر می کنم که سر و صدا می کنند چون اگر صدا نمی کردند مجبور بودم در قالب سخنرانی حرف هایم را بگویم اما اکنون مجبورم اسناد را پشت سر هم و کپسولی مطرح کنم... دانشجویان انقلابی شعار خاتمی- VOA پیوندتان مبارک را سردادند و دانشجویان افراطی به شریعتمداری پشت کردند.

 

همچنین شریعتمداری در ادامه سخنانش خطاب به دانشجویان افراطی گفت: من برای شما که برادران و خواهرانم هستید متاسفم که فریب خوردید اما از کسانی که شما را فرستادند تشکر می کنم چرا که چیزی که می خواستم با سند بگویم آنها عملی نشان دادند.

 

 

در نهایت سخنرانی شریعتمداری رأس ساعت 15:45 پایان یافت و وی پوستری که روی آن نوشته بود «من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم» را در دست گرفت.

 

 

پس از سخنرانی شریعتمداری دانشجویان افراطی به آرامی سالن را ترک کردند و در ادامه مراسم کلیپی از شهید غلام کبیری که در فتنه به شهادت رسید پخش و از خانواده این شهید بزرگوار تجیلیل شد.

 

  • یار مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">