وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

تک روی های نتانیاهو موجب تضعیف اسرائیل شد

آویگدور لیبرمن رهبر گروه افراطی اسرائیل خانه ما، سیاست های نتانیاهو را عامل ناکامی صهیونیست ها در جنگ غزه دانست.

به گزارش گروه بین الملل فرهنگ نیوز، آویگدور لیبرمن از بنیامین نتانیاهو درخواست کرد از سیاست های خودسرانه دست برداشته و بیش از این برای اسرائیل مشکل ایجاد نکند.

بر اساس گزارش یدیعوت آحارونوت، وی که هم اکنون سمت نمایندگی پارلمان در رژیم اشغالگر قدس را عهده دار می باشد به انتقاد از جنگ اخیر این رژیم با حماس پرداخته و گفته است که انجام حملات بدون برنامه به نوار غزه و اقدامات غیر حرفه ای نتانیاهو موجب تضعیف و ناامنی بیش از پیش اسرائیل شده است.

گفتنی است لیبرمن رهبری یکی از افراطی ترین گروه های موجود در رژیم صهیونیستی را عهده دار می باشد که سالها پیش با طرح انهدام غزه از طریق بمب هسته ای در سطح بین المللی شهرت یافت.

وی به انتخابات آتی اسرائیل نیز اشاره نموده و حضور فعال حزبش در آن سخن رانده است. لیبرمن خواستار ایجاد وحدت نظر هرچه بیشتر در سطح اسرائیل شده و بیان داشته که سیاست به مانند بازی فوتبال است که در آن بازی گروهی جای تک روی را می گیرد.

با فروپاشی کابینه رژیم صهیونیستی گروه ها و احزاب متعدد اسرائیل اقدام به فعالیت بیش از پیش نموده تا زمینه کسب آرای بیشتر را در انتخابات آتی برای خود فراهم نمایند.

  • یار مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">