وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

ساماندهی وهابیت برای مقابله با انقلاب اسلامی

وهابیت به عنوان بهترین و کارسازترین حربه در مقابله با اسلام ناب و انقلاب اسلامی در خدمت برنامه ریزی های استکبار جهانی درآمده است.
به گزارش خبرنگار فرقه های انحرافی خبرگزاری بسیج، انقلاب اسلامی ایران بی شک پدیده ای نوظهور در قرن حاضر می باشد. انقلابی غایت گرا، آرمان گرا، اسلام گرا و عالم گیر و جهان شمول و بی نظیر در جهان اسلام توسط امام خمینی (ره) هدایت گردید و تحولی شگرف در عرصه روابط بین الملل و در معادلات سیاسی دولتهای جهان پدید آورد. این رهبر تاریخ ساز انقلابی را بنیان نهاد که بسان تیغی دو لبه همزمان علیه کمونیسم و کاپیتالیسم به کار گرفته شد. ایشان با هدف مقابله با سلطه ابرقدرتهای شرق و غرب، ملل اسلامی را به رویکردی مجدد به ارزشهای اسلامی فرا خواندند و با قائل شدن رابطه ای مستقیم میان انقلاب و ایدئولوژی، انقلاب را شرطی لازم و ضروری برای تحقق آرمانهای الهی و وسیله ای برای نیل به مقاصد مکتبی و ایصال جامعه بشری به تعالی انسانی تلقی کردند، که در این راه در پیاده کردن نظریه خویش اهتمام نمودند. در این رهگذر، ایشان علاوه بر اهتمام به حاکمیت آرمانها و ارزشهای مذهبی، از هیچ کوششی برای تحقق جنبه های آزادیخواهانه و استقلال طلبانه نهضت فروگذار ننمودند و بدین ترتیب انقلاب به عنوان وسیله ای برای تحقق جمهوری اسلامی مطمح نظر ایشان قرار گرفت.
امام خمینی (ره) یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران را ایجاد قسط و عدل بسط عدالت فردی و اجتماعی، جلوگیری از ظلم و جور ، ایجاد حکومت قانون و اجراء قوانین بر معیار قسط و عدل می دانند. در این رابطه حضرت امام (ره) مصادیق اجتماعی و اقتصادی عدالت را برمی شمرد و آنها را زمینه ساز حکومت حق به نفع مستضعفان و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) می داند . حمایت و طرفداری از مستضعفان، خدمت به ضعفاء، رسیدگی به وضع محرومین و نجات آنان از زیر یوغ ستمگران، از بین بردن فقر و شکافهای طبقاتی در زمره گامهای مورد نظر حضرت امام (ره) برای تحقق عدالت و وصول مستضعفان به حقوق حقه خویش تلقی شده است.امام خمینی ضمن تاکید بر ماهیت ضداستبدادی و ظلم ستیزی نهضت ، مقابله با حکومت جائرانه و ستمگر و عمال سرسپرده و دست نشاندگان ظالم آن ، از بین بردن ریشه های طاغوت و نظام شاهنشاهی و سلطنتی  و قطع ریشه های اختناق، طاغوت و جنایتکاران را از مصادیق آزادی ازاستبداد داخلی و نجات از ستم ستمگران می داند.امام خمینی ضمن تاکید بر عامل معنویت به عنوان یکی از اهداف عمده انقلاب اسلامی، مقصد نهضت را ترویج اخلاق و آداب اسلامی و انسان سازی و تربیت نسل آینده و اصلاح فرهنگ  تحقق ارزشهای اسلامی - انسانی و خارج کردن مردم از اسارت نفس  می داند و معتقد است هدف معنوی انقلاب اسلامی مبارزه با فساد و فحشاء جنسی و اداری قطع ریشه های فساد، منع از انواع کجرویها و تحقق ارزشهای اخلاقی بوده است.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به خوبی دریافت که اگر تلاش های خود را در راستای تقویت کشوری مانند عربستان به منظور جلوگیری از نفوذ و گسترش انقلاب اسلامی ایران و منحرف ساختن گروه های اسلامی تأثیر پذیرفته از انقلاب اسلامی در منطقه و ایجاد گروه های معارض و منحرف برای مقابله با آن متمرکز نکند، باید در آینده شاهد یک رستاخیز وسیع اسلامی باشد.
بر همین اساس، حرکت های تفرقه گرایانه سپاه صحابه در پاکستان و گروه طالبان در افغانستان و فعال شدن وهابیان سعودی در کشورهای تازه استقلال یافته مسلمان در آسیای میانه، در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، گویای این واقعیت است که وهابیت برای تأمین منافع استکبار جهانی و مقابله با انقلاب اسلامی چنین کاری را انجام داده و گروه هایی را سامان دهی کرده است. در حال حاضر، وهابیت به عنوان بهترین و کارسازترین حربه در مقابله با اسلام ناب و انقلاب اسلامی در خدمت برنامه ریزی های استکبار جهانی درآمده است.
در یک کلام، استکبار جهانی با اهداف و برنامه ریزی های سلطه جویانه به عنوان عامل سیاسی و وهابیت به خاطر روح ضدشیعی و ضداسلامی به عنوان عامل مذهبی، یکدیگر را یافته اند و از همه امکانات در بدنام کردن و رویارویی جدی با انقلاب اسلامی بهره می گیرند.
برپایی مؤسسه هایی مانند: رابطة العالم الاسلامی و مؤتمر العالم الاسلامی، جلب همکاری دانشگاهیان، نویسندگان و عالمان دین، تسلط بر ساختار خبری جهان اسلام، حضور فعال در مراکز مهم اسلام شناسی، اطاعت بی چون و چرا در ابعاد سیاسی و اقتصادی از غرب، پشتیبانی از دولت های واپس گرای مسلمان در برابر خیزش های انقلابی و هماهنگی و همکاری با دشمنان جمهوری اسلامی، بیانگر فعالیت های وهابیت سعودی به عنوان عامل استکبار جهانی در رویارویی با انقلاب اسلامی است.
اکنون اتکا به دو عامل سیاسی (وابستگی به بلوک غرب) و عامل اقتصادی (اتکا به دلارهای نفتی و امکانات مالی فراوان)، وهابیان را قادر ساخته است تا با ایجاد مدرسه های علمیه، کانون های تحقیق و مطالعه و مراکز علمی، فرهنگی، تبلیغی و مؤسسه های خیریه، سرمایه گذاری های هنگفتی در سراسر جهان برای تبلیغ وهابیت به انجام رسانند.
در بیشتر این مراکز، با وجود پی گیری خط مشی وهابیت، هرگز عنوان نام آن فرقه را مطرح نمی کنند، بلکه با نام کلی اسلام فعالیت می کنند. بنابراین، در حال حاضر ما با شبکه سراسری به نام اسلام علیه اسلام ناب و اسلام راستین روبه روییم که جهت دهی سیاسی آن را استکبار جهانی و پشتوانه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن را وهابیان عهده دار شده اند.
  • یار مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">