وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

یس کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد:

بی توجهی 25 دستگاه و سازمان در زمینه حجاب و عفاف

بی توجهی ۲۵ دستگاه و سازمان در زمینه حجاب و عفاف

خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مبانی آموزشی مدارس ما به اندازه لازم در زمینه حجاب و عفاف قوی نیست که لازم است در این باره نیز تلاش های جدی انجام شود.
خبرگزاری بسیج-گروه فرهنگ و هنر: حجت الاسلام سالک با اشاره به رسالت هضد فرهنگی رسانه های غربی، اظهار کرد: بزرگترین رسالت رسانه های غربی در تحقق بی حجابی، مورد هدف قراردادن حجاب اسلامی زن ایرانی است که آن را در قالب های شعارهای بی اساس مطرح می کنند.


رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اهمیت تدوین متون فرهنگی درباره حجاب افزود: مبانی آموزشی مدارس ما به اندازه لازم در زمینه حجاب و عفاف قوی نیست که لازم است در این باره نیز تلاش های جدی انجام شود.

وی با اشاره به هجمه 3 هزار شبکه ماهواره ای و بیش از ۱۰۰ شبکه فارسی زبان، خاطرنشان کرد: با این تهاجم فرهنگی عظیم باید سعی کنیم که فرهنگ عفاف و حجاب را به همراه توحید واقعی در اختیار آحاد جامعه قرار دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اهمیت تلاش برای تحقق فرهنگ در جامعه اسلامی، بیان کرد: در جامعه اسلامی علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ حجاب، باید تمام افراد علی الخصوص دختران جوان را با فضایل دینی آشنا کرد.

حجت الاسلام سالک در پایان با تاکید بر بی توجهی مسئولان نسبت به مسئله حجاب گفت: علیرغم تاکیدات قانون برای ۲۵ دستگاه کشور در زمینه حجاب، بی توجهی مسئولان نسبت به این فریضه الهی سبب شده است تا این مسئله مهم و حیاتی در جامعه به نحو احسن محقق نشود.
  • یار مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">