وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره


یک فضانورد آلمانی از یک ایستگاه بین‌المللی فضایی عکسی از نوار غزه در شب منتشر کرد. روشنایی آتش بمب و خمپاره «دردناکترین تصویر غزه» را خلق کرده است.



به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری «راشاتودی»، یک فضانورد آلمانی در اقدامی نادر، از ایستگاه بین‌المللی فضایی عکسی از باریکه غزه در حالیکه زیر آتش بمباران رژیم صهیونیستی است گرفته است و با انتشار آن در فضای مجازی نام «دردناکترین تصویر غزه تا کنون» را بر آن گذاشته است.

این فضانورد که «الکساندر گرست» نام دارد و متخصص هوافضا، ژئوفیزیک و علوم آتش‌فشان است با انتشار این تصویر در صفحه «توئیتر» نوشته است که این عکس را زمانیکه ایستگاه فضایی بین‌المللی بر فراز منطقه دیگری میان فلسطینان و رژیم صهیونیستی در حال عبور بوده، گرفته است و به سرعت در میان کاربران منتشر شده است.
 
 

با مشاهده عکس منتشر شده و مناطقی که به رنگ زرد هستند میتوان حجم بالای بمبهایی که بر باریکه غزه اصابت می‌کنند را مشاهده کرد. گرست که به همراه یک دو فضانورد روسی و آمریکایی دیگر برای یک ماموریت 57 روزه به فضا رفته است در صفحه «فیسبوک» خود نیز اعلام کرده که از ایستگاه فضایی انفجارهای پی در پی در نوار غزه قابل مشاهده بوده است.
 
غزه 19 روز زیر بمباران بی‌امان رژیم صهیونیستی بوده است و امروز شنبه به صورت موقت آتش‌بسی 12 ساعته اعلام شده است. در طی 19 روز حمله تا کنون بیش از 830 نفر شهید  و بیش از 5800 نفر دیگر مجروح شده‌اند.
 
  • یار مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">