تسلیح کرانه باختری امری هوشمندانه که موجب وحدت دولت های اسلامی می شود
خبرگزاری بسیج: فرمانده کل نیروی دریایی ارتش گفت: مطرح شدن بحث مسلح کردن کرانه باختری از سوی رهبر معظم انقلاب امری هوشمندانه بود، به نظر من علاوه بر تجهیز کرانه باختری باید انسجام و وحدت بین دولت های اسلامی نیز تقویت شود.

امیر دریادار حبیب الله سیاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص تسلیح کرانه باختری گفت: مطرح شدن بحث مسلح کردن کرانه باختری از سوی رهبر معظم انقلاب امری هوشمندانه بود، به نظر من علاوه بر تجهیز کرانه باختری باید انسجام و وحدت بین دولت های اسلامی نیز تقویت شود.

فرمانده کل نیروی دریایی ارتش افزود: وحدت بین مجامع اسلامی می تواند جبهه بسیار محکمی را در برابر رژیم غاصب صهیونیستی بوجود آورد و کمر آن ها را بشکند، امام خمینی(ره) نیز بارها بر وحدت مسلمانان تأکید کردند و می گفتند که اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد، اسراییل را آب خواهد برد.

وی تسلیح کرانه باختری و اتحاد را رمز پیروزی و رهایی قدس دانست و اظهار کرد: تمام نهادهای دولتی و نظامی و عموم مردم وظیفه کمک رسانی در مسلح کردن کرانه باختری را دارند.

سیاری در پایان با اشاره به نقش تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات ژنو افزود: این عزیزان تا زمانی که طبق فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت کنند می توانند برای مجامع اسلامی مؤثر واقع شوند.