چهار برد پیاپی تیم والیبال نظامیان ایران در مسابقات سیزم
خبرگزاری بسیج: تیم والیبال نظامیان ایران در چهار دیدار خود در مسابقات نظامیان جهان (سیزم) موفق به شکست تیم‌های کانادا، کره جنوبی، آلمان و هند شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، تیم والیبال نظامیان ایران در چهار دیدار خود در مسابقات نظامیان جهان (سیزم) موفق به شکست تیم‌های کانادا، کره جنوبی، آلمان و هند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و سومین دوره مسابقات والیبال سیزم از روز جمعه (3 مرداد) در برزیل آغاز شد که گروه‌بندی آن به قرار زیر است:

گروه یک: برزیل، چین، قطر، فنلاند و هلند

گروه دو: ایران، کره جنوبی، ونزوئلا، آلمان، هند و کانادا

تیم والیبال نظامیان ایران با هدایت دکتر فرهاد نفرزاده در این مسابقات شرکت کرده است و در روز نخست موفق به شکست سه بر صفر کانادا با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 13 شد.

رسول نجفی، جواد حسین آبادی، مسعود عزیزی، شهروز همایونفر، معین رحیمی، مسعود غلامی و مصطفی حیدری ترکیب آغازین تیم نظامیان ایران برابر کانادا بودند و جواد حسین آبادی در این دیدار با 18 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن شد.

دیگر نتایج روز نخست این رقابت‌ها به قرار زیر است:

کره جنوبی 3- ونزوئلا 1

آلمان 3- هند 1

چین 3- هلند 0

بزریل 3- فنلاند 0

تیم والیبال منتخب نیروهای مسلح ایران در روز دوم مسابقات 3 بر 1 مقابل کره جنوبی به برتری رسید.

نماینده نیروهای مسلح ایران در ست دوم این دیدار 25 بر 22 مغلوب کره جنوبی شد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 27 بر 25 و 25 بر 21 به پیروزی رسید.

تیم ایران در ابتدای دیدار با کره جنوبی از ترکیب جواد حسین آبادی، علیرضا بهبودی، مسعود غلامی، محمد فلاح، پوریا فیاضی، مسعود عزیزی و مصطفی حیدری استفاده کرد.

پوریا فیاضی با 20 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد و رضا قرا نیز 18 امتیاز به دست آورد.

دیگر نتایج روز دوم مسابقات به قرار زیر است:

آلمان 3- کانادا 0

قطر 3- فنلاند 2

ونزوئلا 3- هند 0

برزیل 3- هلند 0

تیم ایران پس از پیروزی برابر آلمان، در چهارمین دیدار خود در دور مقدماتی با برتری 3 بر 0 مقابل هند همچنان صدرنشین گروه 2 باقی ماند.

فرهاد نفرزاده در ابتدای دیدار با هند از ترکیب علیرضا بهبودی، رضا قرا، محمد فلاح، پوریا فیاضی، مسعود عزیزی، ناصر رحیمی و مصطفی حیدری استفاده کرد.

رضا قرا با 23 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و هند شد.

تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در پنجمین و آخرین دیدار دور مقدماتی خود به مصاف ونزوئلا خواهد رفت.

انتهای پیام /