وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره


به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو» حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز جمعه با حضور و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز قدس امسال از هر سال دیگری اهمیت بیشتری دارد، گفت: در راهپیمایی روز قدس‌ سال‌های گذشته مردم فریاد‌شان بر این بود که سرزمین مسلمان‌ها و قدس عزیز که به اشغال اشغالگران درآمده باید آن سرزمین آزاد شود و مردم به وطن‌شان برگردند.

 

وی افزود: اما امسال شاهد یک توطئه بشری و ضدانسانی و نسل‌کشی در منطقه فلسطین هستیم و روزانه مردم غزه را با انواع سلاح‌ها بمباران می‌کنند.

 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز نیاز به وحدت دنیای اسلام است و همه دنیای اسلام باید متحدا امروز را به عنوان روز خشم، تنفر و وحدت و ایستادگی علیه اسرائیل اعلام کنند، اظهار داشت: اسرائیل باید بفهمد که سلاح‌های گذشته را نمی‌تواند را برای اشغالگری خودش نگه دارد و باید در مسیر انسانیت و خواست مردم و جهانیان قدم بردارد.

 

روحانی خاطرنشان کرد: اولین خواست جهانی این است که حصر شکسته شود و مردم آزاد شوند. گذرگاه رفح باز شود و آتش و خون تمام شود.

 

وی با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر حمله به غزه قطع شود تا مردم بتوانند زندگی عادی و معمولی داشته باشند، تصریح کرد: برای این کار همه باید به پا خیزند و ما در صورتی می‌توانیم در مقابل متجاوزین پیروز شویم که مسلمانان دست و ید واحده باشند. ما می‌خواهیم همه مسلمانان این احساس و ید واحده را داشته باشند.

 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در برابر اسرائیل جز وحدت، ایستادگی و مقاومت راهی وجود ندارد و نمی‌شود با تکیه بر کردن مجامع بین‌المللی مردم فلسطین را به حقوق‌شان رساند، خاطر نشان کرد: ساکتان در مقابل این جنایت در تاریخ شرمنده هستند و تاریخ نسبت به آنها قضاوت خواهد کرد که کودکان و بی‌گناهان کشته می‌شوند و آنها ساکت‌اند.

  • یار مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">