جوانان اردن مسیرهای رساندن سلاح و مهمات به کرانه باختری را توسعه بخشند
خبرگزاری بسیج: سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور طی اطلاعیه‌ای با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر کمک به غزه و مسلح شدن کرانه باختری، شماره حساب کمک به خرید تسلیحات برای رزمندگان فلسطینی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اصناف و بازاریان در جهت جمع آوری وجوهات نقدی در جهت تسلیح و تجهیز رزمندگان فلسطینی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم  »

 

اینک که رمضان خونین غزه پرده ها را کنار زده و ماهیت واقعی حقوق بشر آمریکایی را بر ملا ساخته است

اینک که رژیم منحوس امریکا برای تشویق کشتار زنان و کودکان بی دفاع، وزیر خارجه خود را به فلسطین  اشغالی می فرستد و 225 میلیون دلار کمک تسحیلاتی خود را نثار این رژیم می کند؛

اینک که ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز فرمودند : ما معتقدیم کرانه باختری نیز باید مانند غزه مسلح شود و کسانیکه علاقمند به سرنوشت فلسطین هستند اگر می توانند کاری کنند کار اینست:

ما نیز وظیفه خود می دانیم که به این ندا لبیک گوییم و در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت ده هزار شهید اصناف و با کمک به رزمندگان فلسطینی بار دیگر خاطره کمک های عظیم مردمی در جبهه های دفاع مقدس را زنده کنیم. بنابراین:

1 ـ حساب شماره  1-12666666-30-6001بانک مهر اقتصاد را جهت واریز وجوهات نقدی برای خرید سلاح و تجهیز رزمندگان فلسطینی بویژه مجاهدان کرانه باختری در فلسطین اعلام می نماییم و از همه مسلمانان می خواهیم هر کس به قدر بضاعت خود به این امر کمک کند.

2 ـ از جوانان غیرتمندکشور اردن می خواهیم با ابتکار و خلاقیت، مسیرهای رساندن سلاح و مهمات به فلسطینیان کرانه باختری را توسعه بخشند.

                                                                         سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور

انتهای پیام /