وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

آخرین آمار جنایات اسرائیل در غزه: 604 شهید و 3700 مجروح/ حماس: طرح مصر را به هیچ وجه نمی‌پذیریم/ موافقت اعضای کابینه امنیتی اسرائیل با تداوم عملیات زمینی در غزه


 آخرین آمار جنایات اسرائیل در غزه: 604 شهید و 3700 مجروح/ حماس: طرح مصر را به هیچ وجه نمی‌پذیریم/ موافقت اعضای کابینه امنیتی اسرائیل با تداوم عملیات زمینی در غزه


به گزارش خبرنگار بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو»؛ جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، وارد پانزدهمین روز خود شده است.

 

مهم‌ترین اخبار مرتبط با حوادث غزه را در زیر بخوانید:

 

اخبار روز چهاردم تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را در اینجا ببینید.

 

حماس: طرح مصر را به هیچ وجه نمی‌پذیریم
 
شبکه الجزیره لحظاتی پیش گزارش داد اعضای کابینه امنیتی اسراییل موافقت خود را با تداوم عملیات زمینی به باریکه غزه ابراز داشتند.. ، عزت الرشق اعلام کرد خالد مشعل رئیس دفتر جنبش حماس در تماس تلفنی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان بر مخالفت قاطع حماس با طرح پیشنهادی مصر برای آتش بس در نوار غزه تاکید کرد. رمضان عبدالله شلح دبیرکل جنبش جهاد اسلامی هم پیش از این طرح مصر را رد کرده بود.

 

موافقت اعضای کابینه امنیتی اسرائیل با تداوم عملیات زمینی در غزه
 
شبکه الجزیره لحظاتی پیش گزارش داد اعضای کابینه امنیتی اسراییل موافقت خود را با تداوم عملیات زمینی به باریکه غزه ابراز داشتند..

 

ممانعت مصر از ورود پزشکان بدون مرز به غزه
 
به نقل از پایگاه خبری «قدس پرس»، «محمد ابوندی» هماهنگ کننده مجموعه پزشکان فلسطین در اروپا اعلام کرد که امروز و برای پنجمین روز متوالی مقامات مصری از ورود پزشکان این مجموعه به غزه از طریق گذرگاه رفح جلوگیری می‌کنند.

 

تصویری از تنها بازمانده یک خانواده در شجاعیه

 

خلیل الحیة، تنها بازمانده از خانواده ای که تمامی آنها در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه شجاعیه در نوار غزه به شهادت رسیدند.

 

 

بان‌کی‌مون وارد سرزمین اشغالی شد

 

لحظاتی پیش، بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد برای بررسی اوضاع غزه وارد سرزمین اشغالی شد.

 

نتانیاهو خطاب به سفیران کشورها در رژیم صهیونیستی: از اقدامات ما حمایت کنید!!

  

در پی بالا گرفتن اعتراضات مردمی در کشورهای مختلف جهان علیه افدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه، نتانیاهو خطاب به سفیران کشورهای مختلف در سرزمین اشغالی گفته است: انتظار داریم از اقدامات ما حمایت کرده و علیه حماس موضع گیری کنید!

 

 این درخواست حمایت در حالی است که تا پیش از این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که از حمایت جهانی برای حمله به غزه برخوردار است!!

 

نشست فوری رهبران فلسطین، امشب ساعت 10 در رام الله

 

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان، تمام رهبران فلسطینی را به نشست فوری، در ساعت 10 امشب در رام الله، برای بررسی بحران غزه دعوت کرده است.

 

یهودیان مخالف رژیم صهیونیستی: به نام ما جنایت نکنید!

 

جمعی از یهودیان مخالف رژیم صهیونیستی، با برپایی تظاهراتی، از اقدامات این رژیم در غزه اعلام برائت کردند.

 

این تظارکنندگان یهودی پلاکاردهایی در دست داشتند که بر مخالفت آنها با اقدامات نظامی اسرائیل تاکید میکرد.

 

 

 

انتشار تصویری از آخرین جنایت رژیم کودک کش

 

در اثر جنایت های ارتش رژیم صهونیستی و تداوم حملات آن در شب گذشته به منطقه شجاعیه در نوار غزه، تصویری دردناک از یک جنایت ضد بشریت توسط کاربران شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که نشان دهنده جنازه یک کودک، در آغوش مادرش است که در زیر آوار خانه، به شهادت رسیده اند.

 

 

ارتش رژیم صهیونیستی: ارون شائول به قتل رسیده است

 

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: قطعا سرباز اسرائیلی ربوده شده (ارون شائول) کشته شده است، اما جسد وی تاکنون شناسائی نشده است.

 

در این بیانیه آمده است: ممکن است جنازه این سرباز در اختیار گروه حماس باشد.

 

 

تکمیلی: در واکنش به این خبر، وکیل خانواده شائول گفته است «از دید ما این سرباز همچنان در قید حیات است و مرگ او اثبات نشده است».

 

انتشار تصویر خانواده هفت نفره‌ای که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند

 

شب گذشته و در اثر حملات زمینی ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی، ابراهیم کیلانی، از سکانان نوار غزه، به همراه تمام اعضای خانواده اش به شهادت رسیدند، طی ساعات گذشته تصویری از این خانواده شهید در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، این خانواده تبعه آلمان بودند.

 

 شهید ابراهیم کیلانی به همرا خانواده اش شب گذشته به شهادت رسیدند

جزئیات برخورد موشک با یک برج مسکونی در سرزمین های اشغالی

 

به نقل از المیادین، نیروهای مقاومت، یک ساختمان مسکونی از مجموعه برج های «عین جالوت»در استان مرکزی سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار داده اند.

 

انفجار یک نفربر رژیم صهیونیستی و به هلاکت رسیدن تمام ساکنان آن

 

به نقل از المنار، گردان‌های قسام یک نفربر رژیم صهیونیستی را در محله التفاح منفجر کردند. تمام افراد موجود در این نفربر کشته شده‌اند.

 

درخواست کمک رژیم صهیونیستی از آلمان برای آزادی سرباز ربوده‌شده‌اش

 

شبکه العربیة در خبری فوری مدعی شد: دولت رژیم صهیونیستی در زمینه سرباز گم شده‌اش به واسطه‌گری آلمانی ‌ها متوسل شده است.

 

اردوغان: ترکیه به هر قیمتی از آرمان فلسطین حمایت خواهد کرد

 

به نقل از پایگاه خبری آناتولی، رجب طیب اردغان نخست وزیر ترکیه، امروز طی سخنانی که در پارلمان این کشور ایراد کرد، با اشاره به بحران غزه گفت: حمله این روزهای رژیم صهیونیستی به غزه، ادامه روندی از کشتارهای خونسردانه است که از سال 1948 آغاز شده است.

 

وی افزود: ترکیه به عنوان کشوری مستقل، سیاستی را در پیش نمی‌گیرد که منجر به تشویق اسرائیل به ادامه تجاوز به نوار غزه شود.

 

نخست وزیر ترکیه تاکید کرد: کشورش «به هر قیمتی» از آرمان فلسطین حمایت خواهد کرد.

 

اردغان ادعای رسانه‌ها در خصوص اینکه ترکیه به رژیم صهیونیستی سوخت هواپیما می‌فروشد را نیز رد کرده است.

 

 

روحانی: ملت ایران همواره پشت سر ملت مظلوم فلسطین خواهد بود/ امیدواریم به زودی شاهد پیروزی مردم بزرگ فلسطین باشم

 

حسن روحانی، ئیس جمهور ایران، با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: ملت ایران همواره پشت سر ملت‌های مظلوم، بویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه بوده و خواهد بود، امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این مردم باشیم.

 

 

به هلاکت رسیدن یک سرباز اسرائیل توسط تی‌نیراندازهای مقاومت

 

به نقل از المیادین، تک تیراندازهای گردان‌های مقاومت، یک سرباز رژیم صهیونیستی در شرق منطقه المغزی را به هلاکت رساندند.

 

شهادت بانوی باردار فلسطینی در بیت حانون

 

یک منبع پزشکی به خبرنگار المنار اعلام کرد: در اثر حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه، یک خانوم فلسطینی که باردار بوده، به شهادت ریسده است.

 

سردار دهقان: تجاوز ددمناشنه رژیم صهیونیستی بیانگر استیصال این رژیم است/ سکوت جهان عرب در قبال جنایات صهیونیسیت‌ها، امتیازدهی و پذیرش پیامدهای تاریخی زیان‌بار آن است 

 

سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع کارکنان وزارت دفاع طی سخنانی با اشاره به مقاومت حماسی و قهرمانانه مردم مظلوم غزه در مقابله با تهاجمات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس گفت: تجاوز ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، بیانگر استیصال این رژیم و نظام سلطه در مواجهه با جبهه مقاومت و نشان از یک توطئه شیطانی برای تخلیه توان راهبردی مقاومت در اراضی اشغالی است.

 

وی افزود: اقدام دوباره این رژیم در تجاوز به غزه به رغم تجربه ناموفق و پذیرش شکست مفتضحانه جنگ 8 روزه بیانگر بحران وجودی این رژیم است.

 

وزیر دفاع سکوت مرگبار مدعیان دفاع از حقوق بشر را نوعی حمایت از اقدامات تروریستی گروه‌های تکفیری- صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این حمایت‌های نامنصفانه موجب جری شدن هرچه بیشتر اشغالگران و ترغیب و تشویق تروریسم خواهد شد.

 

سردار دهقان گفت: دنیای اسلام و جهان عرب امروز در معرض یک انتخاب راهبردی است و بی‌توجهی و سکوت آن‌ها در قبال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی نوعی امتیازدهی و پذیرش پیامدهای تاریخی زیانبار، غیرقابل قبول و جبران‌ناپذیر این سکوت است.

 

خسارت گسترده سازمان حمل و نقل هوایی رژیم صهیونیستی به علت لغو پروازها

 

به نقل از الوطن، سازمان حمل و نقل هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و لغو بسیاری از پروازها در فرودگاه های اسرائیل به علت تهدیدات موشکی مقاومت، چیزی میان 40 تا 50 ملیون دلار به این سازمان ضرر وارد شده است.

 

منطقه نصر در شرق رفح زیر بمباران توپخانه‌های رژیم صهیونیستی

 

توپخانه‌های ارش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش، علاوه بر نواحی شرقی غزه، منطقه نصر در شرق گذرگاه رفح را نیز مورد بمباران قرار داده‌اند.

 

شهادت دو فلسطینی دیگر در خان یونس

 

به نق از المنار، در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه خان یونس، در جنوب غزه، دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

آخرین آمار قربانیان: 585 شهید و 3650 مجروح

 

به نقل از اسکای‌نیوز، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: شمار قربانیان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به به غزه، به 585 شهید و 3650 مجروح رسیده است.

 

رسانه‌ای صهیونیستی: 9صهیونیست دیگر در مرکز سرزمین‌های اشغالی مجروح شده‌اند

 

شبکه خبری المنار در خبری فوری اعلام کرد، 9 تن از ساکنان بخش‌های مرکزی سرزمین‌های اشغالی در هنگام تلاش برای حرکت به سمت پناه‌گاه‌ها پس از شلیک موشک دچار مجروحیت شده‌اند.

 

بمباران نواحی شرقی غزه از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی

 

به نقل از المیادین، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی، بمباران نواحی شرقی نوار غزه را از سر گرفته است.

 

اصابت موشک‌های مقاومت در نزدیکی محل اقامت لیونی

 

شبکه خبری العالم مدعی شد، تسیپی لیونی، رهبر حزب کادیمای رژیم صهیونیستی، پس از اصابت موشک‌های مقاومت در نزدیکی خود، جان سالم به در برده است.

 

بمباران زمین‎های کشاورزی غزه از سوی جنگنده‌ای رژیم صهیونیستی

 

شبکه خبری المیادین خبر داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، یک زمین کشاورزی در غرب اردوگاه «النصیرات» در غزه را بمباران کردند

 

مجروحیت دو صهیونیست در اثر اصابت موشک

 

شبکه المنار اعلام کرد در پی شلیک موشک از سوی گردان‌های مقاومت به طرف شهرک ایهود، دو تن از شهروندان اسرائیلی مجروح شده‌اند.

خبرنگار المنار با بیان جزئیات این حادثه نوشت «دو صهیونیست در اثر اصابت ترکش‌های خمپاره‌ای که از سوی گردان‌های مقائمت شلیک شده بود، در مرکز سرزمین2های اشغالی در منطقه گوش دن مجروح شده‌اند».

 

شلیک دو موشک M75 به سوی تل‌آویو

 

به نقل از المنار، گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کردند با دو فروند موشک M75 تل‌آویو را مورد هدف قرار داده‌اند.

همچنین شبکه المیادین خبر داده اس که پس از شلیک این دو موشک، وحشت سراسر تل‌آویو را فرا گرفته است.

 

اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به ربوده شدن سرباز خود در نوار غزه

 

به نقل از العربیة، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند ارتش اسرائیل، به مفقود شدن یک سرباز خود در نوار غزه اذعان کرد.

این در حالی بود که پیش از این، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان نلل این موضوع را تکذیب کرده بود.

 

شمار کشته‌شدگان ارتش رژیم صهیونیستی به 27 نفر رسید

 

به نقل از الجزیرة، ارتش رژیم صهیونیستی در صبح روز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، در پی به هلاکت رسیدن دو تن دیگر از سربازان اسرائیل، شمار کشته‌شدگا این در رژیم در غزه، به 27 نفر رسیده است.

همچنین در این بیانیه تاکید شده است، تعداد قابل توجهی از سربازان ارتش صهیونیستی دچار مصدومیت شده‌اند.

پیش از این نیز، روزنامه یدیعوت آحارنوت، در نسخه امروز خود خبر داد یکی از فرماندهان بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی نیز در درگیری‌های روز گذشته در غزه دچار مجروحیت شدید شده است.

 

مناقشه در مجلس انگلیس بر سر غزه

 

به نقل از الجزیرة، مناقشه حادی بر سر مسئله بحران غزه در مجلس عوام انگلیس شکل گرفته است.

این مناقشه میان دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس که از امیان رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود و نمایندگان مجلس شکل گرفته است.

در حالی که کامرون مسئولیت این تجاوز را متوجه حماس و موشک‌پراکنی های آن میداند، نمایندگان مجلس، حملات ارتش رژیم صهیونیستی را غیر متناسب و همراه با جنایات جنگی خوانده‌اند.

 

احتمال نهایی شدن آتش بس طی چند ساعت آینده

 

به نقل از الجزیرة، «حامد الشوبکی» سفیر فلسطین در مصر گفته «ممکن است در خلال چند ساعت آینده به مرحله نهایی برسد».

وی همچنین از توافق محمود عباس و خالد مشعل در زمینه آتش بس و بازگشت آرامش به نوار غزه خبر داده است.

 

شمار شهدا و مجروحان تجاوز رژیم صهیونیستی تا صبح سه شنبه ؛ 576 شهید و 3600 مجروح در 15 روز

 

به نقل از اسکای‌نیوز، در پی حمله جنگنده‌های رزیم صهیونیستی به منطقه خان یونس در غزه، شمار قربانیان این تجاوز به 576 شهید و 3600 مجروح طی 15 روز تجاوز مستمر رسیده است.

 

 

 

 

  • یار مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">