ایران بارانداز خواننده های ضدانقلاب می شود؟

ایران بارانداز خواننده های ضدانقلاب می شود؟

خبرگزاری بسیج: از باغ های کرج خبر می رسد که یکی از خوانندگان زن حامی جنبش سبز که در اتفاقات سال ۸۸ از هیچ تلاشی برای سرکوب نظام جمهوری اسلامی دریغ نکرد، این روزها مشغول ضبط آهنگ و کلیپ است!

خبرگزاری بسیج-گروه فرهنگ و هنر: این روزها فضای فرهنگی بازِ باز است. وعده انتخاباتی رئیس جمهور تحقق پیدا کرده و «فرهنگ» به اهالی آن سپرده شده است! وعده ای که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت و نتیجه آن اکران فیلمهای حامی فتنه در جشنواره فیلم فجر، باز شدن پای شعرای ضدانقلاب به جشنواره شعر فجر و حمایت از نویسندگان معاند با نظام جمهوری اسلامی شد!

 اینکه رئیس جمهور در فیلم انتخاباتی خود چشمش را بر همه اظهارات ضدانقلابی محمدرضا شجریان می بندد و علاقه خود به او را به زبان می آورد به خوبی نشان می دهد که وی و همکارانش در عرصه فرهنگ با آغوشی باز به سوی هر نوع هنرمندی می روند و اینکه ایضا آقای رئیس جمهور تاکید می کند که «هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم» باز هم نشان از نگاه باز آقای رئیس جمهور است.

اما در راستای همین نگاه باز؛ از باغ های کرج خبر می رسد که یکی از خوانندگان زن حامی فتنه سبز که در اتفاقات سال 88 از هیچ تلاشی برای سرکوب نظام جمهوری اسلامی دریغ نکرد، این روزها مشغول ضبط آهنگ و کلیپ است!

(گ.ش) 29 ساله از جمله خوانندگانی است که در سال 88 و در کشور مالزی اقدام به راهپیمایی اعتراض آمیز علیه جمهوری اسلامی کرده و در همان سال آهنگ «سایه سبز پاسبان» را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا نموده است.

وی که طی ماه های اخیر از چین به ایران بازگشته است در گوهردشت کرج و در منزل فردی به نام «ر.ف» سکنی گزیده و مشغول تهیه کلیپ در یکی از باغ های گوهردشت بنام باغ «الف» است.کلیپ های نامبرده در شبکه های ماهواره ای ویژه موسیقی به کرات پخش می شود. وی  کلیپ های خود در ایران و ترکیه با همکاری فردی به نام (م) ضبط می کند.

فعالیت های فمنیستی یکی از اقدامات این خواننده زن ضدانقلاب است و در همین راستا آهنگ «بگو نه» را در نفی تبعیض علیه جنبش زنان اجرا کرده است. وی یکی از مشتریان ثابت رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی از قبیل صدای آمریکا، من و تو و برنامه پارازیت بوده و آهنگ های او از شبکه ماهواره ای pmc نیز پخش می شود.

نامبرده که در سال 86 نیز سابقه بازداشت در کنسرت شیطان پرستان در محمد شهر کرج را نیز در کارنامه خود می بیند، این روزها در حال تهیه بلیط و سفر به کشور آمریکاست. از گوشه و کنار خبر می رسد وی قرار است از طریق ترکیه به کشور آمریکا بازگردد.

اما نکته قابل توجه در این بین آنجاست که به نظر می رسد وی قرار است مسیر «هپی ها» در عرصه موسیقی را که چندی پیش حواشی زیادی را به راه انداخته بودند ادامه دهند.

پس از راه اندازی کمپین «آزادی های یواشکی» توسط مسیح علی نژاد در فضای مجازی و دستگیری اعضای «هپی ها» گویا این روزها آهنگی در حال نواختن است که صدایش در آینده ای نزدیک از باغ های گوهردشت کرج به گوش خواهد رسید!

متنی که در زیر می خوانید ترانه ای است که توسط نامبرده در راستای مقابله با نظام خوانده شده است:

به دستی که شلاق مرگه
به چشمی که فصل تگرگه
به پرونده زرد پاییز
که برگه که برگه
همه اش برگ برگه
به اعدام بارون بگو نه
به تقدیر گریون بگو نه
به این سال و ماه شکسته
به این سقف ویرون بگو نه!
به رسمی که سرزندگی نیست
به فصلی که بارندگی نیست
به تاریخ تلخی که توش
زندگی نیست
نه بگو نه بگو نه
نه بگو نه بگو نه
نه بگو نه بگو نه
نه بگو نه بگو نه
به قانون رسماً
تنی تو فقط تن
به این خط کشی ها
به دنیای بی زن
نه بگو نه بگو نه
نه بگو نه بگو نه
منبع: سراج 24

انتهای پیام / ۱۱۴۰۶