وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره


بشار اسد در مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: درود می فرستم بر حزب الله؛ اعضای حزب‌الله جان خود را برای محافظت از مقاومت تقدیم کردند. ایران و روسیه و چین، متحدان گذشته، حال و آینده ما هستند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو»؛ مراسم تحلیف و ادای سوگند ریاست جمهوری بشار اسد رسما آغاز شد.

 

رئیس جمهور سوریه گفت: شما مردم سوریه، دخالت هر بیگانه‌ای در اداره امور کشور را رد کردید و نپذیرفتید، هرگز در برابر آن‌ها زانو نزده و تسلیم آن‌ها نشدید.

 

اسد با اشاره به تلاش‌های بیگانگان در ایجاد آشوب در سوریه افزود: آن‌ها می‌خواستند در سوریه انقلاب به را بیندازند در حالی که انقلابیون واقعی، شما مردم سوریه بودید.

 

رئیس جمهور سوریه در ادامه گفت: ملت سوریه، در برابر تمام اشکال سلطه و تجاوزگری ایستادگی کرده است.امروز ماسک آزادی‌خوهای برداشته شده و چهره‌های کریه و زشت آنان دیده شده است.تروریست‌ها از انجام هیچ عمل منحرف و نا صحیحی دریغ نکردند.آن‌ها از اینکه بتوانند ملت سوریه را فریب دهند شکست خورده‌اند.
 
بشار اسد گفت: امپراطوری‌های نفت و سیاست و رسانه، در برابر اراده ملت سوریه شکست خورد.با انتخابات، ملت سوریه مزدوران و سرورانشان را شکست داد.از سران غرب و همچنین عرب تشکر میکنیم که با جهل خودشان، بر آگاهی ملت سوریه افزودند.
 
وی گفت: چگونه یک شهروند ممکن است از دولت خود بیزار باشد در حالی که در انتخابات شرکت می‌کند؟!به زودی پناهندگان و کسانی که از سوریه رفته‌اند به کشور باز خواند گشت.شما بادهای تقسیم را کنار زده و ثابت کردید که ملتی واحد هستید.
 
رئیس جمهور سوریه افزود: مراکز بررسی و تحلیل در کشورهای غربی، برای مدت‌ها در بررسی آنچه که در سوریه گذشت خواهند ماند.شما بهتر از هر کسی به خائنان در جهان عرب، معنای دموکراسی را فهماندید.
 
بشار اسد گفت: دردو بر تمام کسانی که با حضورشان در انتخابات، چالشی جدی برای تروریست‌ها ایجاد کردند.پیروزی در انتخابات در اثر خون شهدا رخ داد.دولت پاسخ درخور و شایسته ای به خانواده های شهدا خواهد داد.آینده سوریه، از آن ملت سوریه است، نه کس دیگری.
 
وی افزود: ارزش یک کشور به تعداد ساکنان و یا نفت موجود در آن نیست، بلکه به بعد تمدنی آن وابسته است.هدف اصلی تروریست ها و تجاوزگران در سوریه، برخورد با اسلام صحیح بود.
 
بشار اسد تاکید کرد: اردوغان نسبت به اسرائیل همان احساسی را دارد که یک کودک شیرخواره به مادرش دارد.
 
وی گفت: کشورهای عربی و منطقه ای که از تروریسم در سوریه حمایت کردند بهای آن را خواهند پرداخت. آنچه در سوریه از سوی تروریست ها رخ داد نه بهار بود، نه آزادی خواهی و نه دموکراسی.خیل کثیری از تروریست ها سلاح را کنار گذاشته و به ارتش بازگشته اند تا با تروریسم مبارزه کنند.گفتگو، با مزدوران رخ نخواهد داد.
 
رئیس جمهور سوریه افزود: آنها در تلاش بودند تا به تروریست ها مشروعیت ببخشند.از بین رفتن اخلاق منجر به نابودی کشورها خواهد شد.اساس کار ما پیشرفت در مدیریت کشور و زیرساخت های آن خواهد یود.
 
وی گفت: فساد اصلی ترین چالش برای کشور است، فساد منجر می شود به کسانی که خون فرزندان وطنشان را به هر کسی که پول بیشتری می دهد می فروشند.افراد منحرف و تروریست ها تربیت صحیحی از جانب خانوداه های خود نشده اند.درصد توریسم در سوریه به صفر رسیده است.
 
اسد گفت: منتظر پایان کامل جنایات تروریستی نمی مانیم تا نوسازی کشور را آغاز کنیم. نوسازی را از کفرسوسه آغاز خواهیم کرد.فقر در سوریه در قبل از بحران، با فقر امروز قابل مقایسه نیست.
 
وی تاکید کرد: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، حامیان مالی آشوب در سوریه بودند.
 
اسد افزود: حوادث غزه هیچ اهمیتی برای کشورهای عربی ندارد.آنچه در فلسطین و سوریه میگذرد با هم مرتبط است.
.
رئیس جمهور سوریه گفت: درود می فرستم بر حزب الله.افراد حزب الله جان خود را برای محافظت از مقاومت تقدیم کردند.ایران و روسیه و چین، متحدان گذشته، حال و آینده ما هستند.
 
بشار اسد افزود: اردوغان هرگز جرات ندارد همانطور که آرزو کرد در مسجد اموی نماز بخواند آرزو کند که در مسجد القصی نماز بخواند.
 
وی گفت: مرحله جدیدی از تاریخ سوریه اغاز شده است، ما در ساختن فردای سوریه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد همانطور که فرزندان سوریه برای حفظ وطن از خونشان دریغ نکردند.
 
بشار اسد افزود: همیشه به عنوان کسی که متعلق به شماست، در میان شما زندگی می کند، و به نظر و آگاهی شما احترام میذارد باقی خواهم ماند.

  • یار مهدی

حزب‌الله

مسجد الاقصی

نظرات  (۱)

سلام.انشالله شر تکویری ها واسرائیلی ها به خودشون برخواهد گشت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">