دولت بر اساس قانون اساسی موظف است تمامی امکانات خود را برای مبارزه با فساد به کار گیرد

دولت بر اساس قانون اساسی موظف است تمامی امکانات خود را برای مبارزه با فساد به کار گیرد
خبرگزاری بسیج: چادرهای خاکی، ترکش خورده و خونین شهیدان مریم فرهانیان، نسرین افضل، طاهره هاشمی و ۷ هزار بانوی شهید انقلاب اسلامی سند انکارناپذیری از این واقعیت است...

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت گرامی داشت هشتادمین سالگرد شهدای دفاع از حریم حجاب و عفاف در مسجد گوهرشاد بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است.


بسم الله الرحمن الرحیم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با سلام بر آزاد مردان و شیرزنان شهیدی که در راه تحقق فرمان الهی و دفاع از شرافت و ناموس ملت غیرتمند ایران جان خود را نثارکردند.

هشتاد سال از روزی که رضاخان دیکتاتور پلید و نوکر اجانب، مسجد گوهرشاد- این خانه خدا- را به توپ بست و معترضان به بی حجابی را به خاک و خون کشید، می گذرد و امروز بیش از هر روز شاهد به بار نشستن خون آن مظلومان و جهانی شدن آرمان آن انسان های والا هستیم.

امروز مقاومت در مقابل بی حجابی، به درون مرزها و خاک دولت های استعمارگری که بنیانگذار آن کشتار بودند؛ کشیده شده است و از این پس، دنیا شاهد خواهد بود که 21 تیرماه به روز جوشش گسترده و فراگیر زنان در دفاع از حجاب و حیا و عفاف تبدیل می شود و هر سال با شکوه تر از قبل فریاد آن شهیدان مظلوم را به عالم می رساند که وجود انسان های آزادیخواه و شجاع، همواره اصلی ترین مشکل زورگویان و ستم ها و ظلم های آنهاست. بی شک مستبدان برای دستیابی به مطامع خود جامعه ای حقیر و ذلیل می خواهند و در تحقق این طمع شیطانی، از بین بردن حیا و عفت عمومی یکی از مهمترین شیوه هایی است که ظالمان برای ذلت جوامع بکار می بندند.

مستکبران هر چند آموزه های الهی را باور ندارند، لکن به تجربه دریافته اند که اگر در جامعه ای حیا از میان برود ایمان هم از بین می رود و عزت و کرامت آن جامعه پایمال می شود و آن جامعه به اجتماعی حقیر و ذلیل مبدل خواهد شد که به راحتی می توانند سلطه خود را بر آن تحمیل نمایند. همان بلایی که بر سر مردم جوامع غربی آورده اند و آنها را برده وار تابع خود کرده اند که سکوت دهشت بار مردم این جوامع در برابر جنایات غزه نمونه ای از آنست.

لذا امروز که مستکبران ورشکسته جرأت تهاجم نظامی ندارند و دیگر قدرت ندارند توپ های جنگی شان را برای حذف حجاب و مدافعان آزادی خواه آن به کارگیرند، توپخانه های رسانه ای شان را برای ترویج بی حیایی و بی عفتی به میدان آورده اند و انبوه شبکه های ماهواره ای و اینترنتی را برای در هم شکستن اراده ملت ما به کارگرفته اند.

آنها تصور می کنند آنچه را نتوانستند با آتش توپخانه جنگی به دست آورند می توانند با حملات توپخانه های ماهواره ای به بنیان های اخلاقی به دست آورند، اما زنان قهرمان و بیدار ایران اسلامی با مقاومت در برابر تهاجم گسترده تبلیغاتی دشمن نشان داده اند که حاضرند از جان خویش بگذرند امّا از عفت و حجاب خود هرگز.

گواه این ادعا فقط زنان به خون تپیده مسجدگوهرشاد نیستند چادرهای خاکی، ترکش خورده و خونین شهیدان مریم فرهانیان، نسرین افضل، طاهره هاشمی و 7 هزار شهید زن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که چادر خود را کفن خود کرده اند سند انکارناپذیری از این واقعیت است.

به کوری چشم دشمنان، امروز اکثریت قاطع بانوان ما پایبند حجاب اند و بر اساس این تفکر، فرهیخته ترین زنان دانشمند و برجسته ترین زنان فعال اجتماعی نه تنها در سطح جهان اسلام، بلکه در جهان بشریت در میان زنان با وقار ایرانی پرورش یافته اند و در ایران اسلامی هر چه حضور، تخصص و دانش زنان بالاتر است حیا، عفت و پایبندی آنان به حجاب بیشتر است.

آمریکا و اذنابش به چند عروسک خیمه شب بازی که برای نمایش زشتی و پلیدی اجیر کرده است و عملکرد عده ای بی اطلاع از احکام الهی که ظواهر را رعایت نمی کنند، دل خوش نکنند که حیاء و حجاب و عفاف ندای فطرت است و پیروزی فطرت الهی بر جریان شیطانی سنت خداست.

ملت ایران به زودی راه خود را برای مقابله با این شیطنت ها خواهد یافت و با جبران کوتاهی های مزمن دستگاه های اجرایی کشور در این زمینه، بر این توطئه نیز غلبه خواهد کرد و هجوم گسترده ی رسانه های صهیونیستی برای گسترش بی بند و باری و فساد را خنثی خواهد نمود.

بسیجیان کشور ضمن حمایت قاطع خود از مواضع متین و انقلابی آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه، آمادگی کامل خود را برای هر گونه اقدامی علیه ظواهر بی بند و باری که چهره زن با شخصیت ایرانی را خدشه دار کند، اعلام می دارند و ضمن گرامی داشت هشتادمین سالگرد شهدای دفاع از حریم حجاب و عفاف در مسجدگوهرشاد؛ از دستگاه های اجرایی کشور می خواهند تا بر اساس بند 3 قانون اساسی که دولت را موظف کرده است «تمامی امکانات خود را برای رشد فضایل اخلاقی و مبارزه با فساد و تباهی به کارگیرد» به وظیفه خود به طور جدی عمل کنند و کار را به ملت واگذار نکنند که ملت آماده است در صورت ادامه کوتاهی ها بر اساس بند 2 «بخش م» وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) به وظیفه انقلابی خود عمل کند.

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام /