وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

پاسخ مقاومت به تجاوزات صهیونیست‌ها؛ شلیک ۷۰موشک به جنوب فلسطین اشغالی

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که در پاسخ به حملات هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به غزه بیش از ۷۰ موشک به جنوب فلسطین شلیک کرده است.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری العهد، گردان‌های عزالدین قسام در پاسخ به حملات شب گذشته جنگنده‌های رژیم  صهیونیستی به غزه 70 موشک را به جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.
 
شاخه نظامی حماس همچنین تأکید کرد که برد موشک‌های خود را افزایش می‌دهد و زلزله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد خواهد کرد.
 
عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای حمله به منازل امن فلسطینی‌ها به‌صورت کنونی را عبور از خط قرمز خود خواند و تصریح کرد که اگر دشمن اسرائیلی فوراً این موشک باران‌ها را متوقف نکند، حماس دایره حملات خود را افزایش خواهد داد و به‌صورتی غیر قابل پیش‌بینی با این موضوع تعامل خواهد کرد.
 
حمله به منازل فلسطینی‌ها در غزه به‌صورت وحشیانه از چند روز پیش در دستور کار جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفته است. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی 60 حمله هوایی، زمینی و دریایی به غزه انجام داده است که در این حملات 14 نفر زخمی شده‌اند. برخی منابع آمار زخمی‌ها را تا 20 نفر اعلام کرده‌اند.
 
کابینه رژیم صهیونیستی در نشست دیروز خود با تشدید عملیات نظامی علیه نوار غزه رسماً موافقت کرد. بر اساس این گزارش، اعضای کابینه همچنین با فراخوانی 1500 نظامی ذخیره به‌منظور تشدید حملات علیه غزه موافقت کرده و در عین حال تأکید کردند که قصد اجرای عملیات گسترده در غزه را ندارند.

  • یار مهدی