آب پاکی فدراسیون روی دست کی روش/ خبری از اضافه شدن مبلغ قرارداد نیست
خبرگزاری بسیج: فدراسیون فوتبال به کی روش پیشنهاد داده با همان قرارداد قبلی در تیم ملی به کارش ادامه دهد و در صورت موفقیت، پاداش های ویژه ای برای او لحاظ خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با کارلوس کی روش چند شرط دارد. استفاده از دستیار ایرانی و نظارت دقیق بر عملکرد تیم های پایه مواردی است که فدراسیون فوتبال در بسته پیشنهادی اش به سرمربی تیم ملی به آنها اشاره کرده است اما مهم ترین شرط فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد با کارلوس کی روش، مسائل مالی است.

علی کفاشیان چند روز قبل گفته بود که پیشنهاد جدید کی روش به فدراسیون فوتبال، سالانه 16 میلیارد تومان برای مجموعه او هزینه دارد و این در حالیست که فدراسیون به مبالغی پایین تر از این رقم فکر می کند.

حالا و بعد از برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون، کفاشیان و همکارانش تصمیم گرفته اند از موضع خودشان بر سر مسائل مالی کوتاه نیایند و شرط ماندن کی روش در ایران، این است که او با همان رقم قرارداد سابقش کار کند.

احسانی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مصاحبه اش با ایسنا به پیشنهاد مالی جدید فدراسیون فوتبال اشاره کرده است:  بر اساس بررسی‌هایی که در میزان مبالغ قرارداد سایر مربیان خارجی سایر تیم‌های ملی داشتیم و همین طور ارزیابی مبلغ قرارداد کی‌روش در سه سال گذشته، فدراسیون به این جمع‌بندی رسید که او به لحاظ مالی قرارداد بدی را با ما نبسته بود و الان هم به صورت شفاف، از کی‌روش می‌خواهیم تا مبلغ قرارداد جدیدش بر اساس رقم قبلی باشد. خواست فدراسیون فوتبال دقیقا این است که همان دستمزد را به او بدهد مضاف بر اینکه اگر موفقیتی برای تمام تیم‌های ملی از تیم ملی بزرگسالان گرفته تا امید و جوانان حاصل شد، کی‌روش پاداش مشخصی را دریافت کند. موفقیت‌هایی نظیر قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، صعود به جام جهانی 2018، راهیابی تیم ملی امید به المپیک و حتی راهیابی تیم ملی جوانان به جام جهانی 2015 از این قبیل خواهند بود."

انتهای پیام / ۱۱۴۱۵