احراز هویت 3 شهید گمنام دفاع مقدس از طریق انجام آزمایش DNA
خبرگزاری بسیج: هویت شهیدان"حمید مهرائی" ، "مجید رضا حکمت پور" و " آیت الله قره داغی" شناسایی گردید.

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین، هویت شهیدان"حمید مهرائی" ، "مجید رضا حکمت پور"  و " آیت الله قره داغی"، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی گردید.

شهید حمید مهرائی فرزند طاهر متولد سال1343 و اعزامی از تهران می باشد. شهید مهرائی در منطقه عملیاتی شلمچه (نهرخین)  به  درجه رفیع شهادت نائل گردید و در سال 89 به عنوان شهید گمنام در قرچک ورامین تشییع و به خاک سپرده شد .

شهید مجید رضا حکمت فرزند رجبعلی متولد سال 1348 و اعزامی از سبزوار می باشد. در تاریخ 9 اسفند ماه سال 62 در منطقه عملیاتی مجنون به مقام رفیع شهادت نائل گردید.این شهید بزرگوار در سال 85 به عنوان شهید گمنام در بیرجند شهر آریان تشییع و تدفین گردیده بود .

شهید آیت الله قره داغی فرزند احمد متولد سال1345 و اعزامی از تهران می باشد.  این شهید در تاریخ 24 بهمن ماه سال1365 در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.شهید قره داغی در سال 89 به عنوان شهید گمنام در پادگان آموزشی نیروی دریایی ارتش در استان گیلان به تشییع و تدفین گردیده بود.

لازم به ذکر است هویت پیکر شهید"اصغر سمیعی" که در سال 89 به عنوان شهید گمنام در شهرستان تایباد از توابع استان خراسان رضوی به خاک سپرده شده بود، پس از 27 سال شناسایی گردید.که خبر آن قبلا اعلام گردیده بود .

انتهای پیام /