تحرکات منافقین و صهیونیست ها برای شیطنت سیاسی در بازی ایران و آرژانتین/ نبی: نقشه شان را نقش بر آب می کنیم


خبرگزاری بسیج: دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: تا جایی که در محدوده اختیارات فدراسیون فوتبال باشد به هر اقدامی برای شیطنت سیاسی در بازی ایران و آرژانتین اعتراض خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شنیده می شود در آستانه اولین بازی ایران در جام جهانی آرژانتین، تحرکات منافقین و صهیونیست ها برای سوئ استفاده های سیاسی از روی سکوهات بیشتر شده، نکته ای که مسئولان فدراسیون فوتبال می گویند برای آن برنامه دارند و اجازه نخواهند داد این افراد به هدفشان برسند.

سرپرست تیم ملی فوتبال امروز در گفتگو با خبرگزاری ها  در مورد تلاش صهیونیست‌ها برای شیطنت سیاسی در دیدار ایران - آرژانتین اظهار داشت: فیفا این را یک اصل می‌داند که اجازه دخالت مسائل سیاسی یا نژادپرستانه را در فوتبال ندهد. ما هم به طور قطع در حد توان خود با هرگونه تداخل مسائل سیاسی در دیدارهای ایران مخالف بوده و در صورت انجام چنین اعمالی به آن اعتراض خواهیم کرد.

نبی گفت: به هر حال مطمئن هستم با حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه، نقشه‌ای که شاید بیگانگان کشیده‌اند نقش بر آب می‌شود.

وی افزود: اگر قرار باشد هر اتفاق خارج از عرفی در بازی رخ دهد باید در جلسه هماهنگی قبل از بازی مطرح شود که آنجا نظر خود را خواهیم داد. البته مسائل مربوط به روی سکوها از اختیار من یا کفاشیان و حتی فیفا خارج است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان با ابراز امیدواری از اینکه هواداران به خوبی از تیم ملی حمایت کنند، گفت: امیدوارم مردم فوتبالدوست کشورمان با حضور در ورزشگاه و تشویق تیم ملی اجازه ندهند نقشه‌های دیگران عملی شود.

انتهای پیام /