خبرگزاری بسیج: یک کارشناس مسائل اجتماعی گفت: متأسفانه جریان واداده نسبت به فرهنگ غرب به دنبال ترویج اباحه گری در اسلام هستند تا با سوء استفاده از فضای فرهنگی ایجاد شده، فضای سنتی و فرهنگ اسلامی مردم یزد را درهم شکنند.

محمود زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در خصوص رخنه فرهنگی توسط برخی جریانات ضد فرهنگی در استان یزد اظهار داشت: متأسفانه جریان واداده نسبت به فرهنگ غرب به دنبال ترویج اباحه گری در اسلام هستند تا با سوء استفاده از فضای فرهنگی ایجاد شده، فضای سنتی و فرهنگ اسلامی مردم یزد را درهم شکنند.

آقایان دست به اقدامات ضد فرهنگی و هنجارشکن نزنند تا با واکنش مردم مواجه نشوند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر در خصوص جریانات ضد فرهنگی در استان ابراز داشت: برخی از جریانات در استان با طرح این مسئله که مردم یزد به واسطه ی مذهبی بودن افسرده هستند یکسری موضوعات در استان مطرح کرده و به دنبال آن برای درمان این افسردگی کنسرت هایی از موسیقی های ضد اسلامی با اهدافی مادی برگزار کردند که با واکنش صریح مردم متدین دارالعباده مواجه شدند.

زارع با بیان اینکه مردم متدین و انقلابی استان همواره احساس مسئولیت می کنند و با ارزش ها و مبانی اعتقادیشان هرگز معامله نخواهند کرد افزود: آقایان دست به اقدامات ضد فرهنگی و هنجارشکن نزنند تا با این موارد هم مواجهه نشوند.

وی با اشاره به فرمایشات امام «ره» مبنی بر اینکه " اگر مسئولین توان مقابله با اقدامات ضد فرهنگی ندارند خود مردم اقدام کنند" خاطر نشان کرد: مردم متدین ایران اهانت به پیامبران، امامان و اصول ارزشی را هرگز نمی پذیرند و در این راستا بر پایه فرضیه امر به معروف و نهی ازمنکر متوسل خواهند شد.

چنانچه ادعای پیروی از ولایت داریم در مقابل برخی حرکات ضد ارزشی بایستیم

زارع با اشاره به انتساب "خودسر" به مردم متدین یزد توسط برخی از  جریانات در استان تاکید کرد: خود سر کسانی هستند که برخلاف شرع و قانون عمل کرده و با ترویج فرهنگ غربی با هر بهانه ای در استان کنسرت های موسیقی برپا می کنند نه کسانی بر اساس وظایف دینی و الهی خود عمل می کنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر با بیان اینکه تفکر خودسرانه از روی جهالت و عدم فهم صورت می گیرد افزود: اگر با تفکر نگاه کنیم آیا انقلاب ما و حضور بچه های بسیجی در دفاع مقدس حرکتی خودسرانه بود؟

زارع با تأکید بر اینکه مردم متدین دارالعباده ناکارامدی مسئولین را جبران کردند ادامه داد: در جبهه ی جنگ نرم بایستی در مقابل حرکات ضد فرهنگی ایستاد و چنانچه ادعای پیروی از ولایت و شیعه اباعبداالله حسین «ع» داریم بایستی در مقابل برخی از حرکات ضد ارزشی بایستیم.

انتهای پیام / ۱۱۴۰۶