وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

شریعتی:دیگر به این برنامه نمی‌آیم


خداحافظی مجری و کارشناس برنامه «سمت خدا» روی آنتن زنده تلویزیون +فیلم


برنامه «سمت خدا» روی آنتن زنده تلویزیون +فیلم

شریعتی در برنامه امروز «سمت خدا» با صراحت به این مسئله اشاره کرد که: «من همین جا اعلام می‌کنم تهیه کننده ما را از این برنامه برداشته‌اند و تا وقتی که او نیاید من هم دیگر به این برنامه نمی‌آیم.»

به گزارش فرهنگ نیوز :مدتی است  برنامه سمت خدا که  یکی از پر مخاطب ترین برنامه های تلویزیون است که خانواده های ایرانی پای کلاس درس هایش آموخته اند و از برنامه هایش بهره برده اند. برنامه ای که دیگر یک برنامه ای همانند خیلی از برنامه ها برای پر کردن اوقات فراغت نیست، بلکه سبک زندگی است. آموزش است و زیبایی و ظرافتی که در تولید این برنامه به کار گرفته شده باعث شده که چشم های بسیاری را همه روزه به سمت خود بکشاند.

+خداحافظی برنامه سمت خدا با تلویزیون/برکناری تهیه کننده از تبعات قرائت نامه روی آنتن بود(لینک)

+پرمخاطب‌ترین برنامه‌ی دینی تلویزیون تعطیل می شود؟(لینک)

+بیانیه ای در حمایت از برنامه سمت خدا(لینک)

بعد از انتشار مطالبی در مورد برکناری تهیه‌کننده برنامه «سمت خدا»، پربیننده‌ترین برنامه مذهبی رسانه‌ی ملی، به دلیل انتقاد کارشناسان این برنامه از سیاست‌های مدیران صداوسیما و شکل‌گیری جریانی در رسانه‌ها و افکار عمومی در انتقاد به اخراج نیروهای مومن از رسانه‌ی ملی، امروز(دوشنبه) نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا»- و یکی از سه مجری محبوب تاریخ شبکه سه به انتخاب مردم- نیز روی آنتن زنده به برکناری سیدعبدالمجید رکنی تهیه‌کننده این برنامه اشاره و تأکید کرد: «اگر تهیه‌کننده برنگردد من هم این برنامه را اجرا نمی‌کنم».

شریعتی در برنامه امروز «سمت خدا» با صراحت به این مسئله اشاره کرد که: «من همین جا اعلام می‌کنم تهیه کننده ما را از این برنامه برداشته‌اند و تا وقتی که او نیاید من هم دیگر به این برنامه نمی‌آیم.»


نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا» روز 22 اردیبهشت‌ماه روی آنتن زنده به برکناری سیدعبدالمجید رکنی تهیه‌کننده این برنامه اشاره و تأکید کرد: اگر تهیه‌کننده برنگردد من هم این برنامه را اجرا نمی‌کنم.

 با برکناری تهیه‌کننده برنامه «سمت خدا» و شکل‌گیری اعتراضاتی به دنبال این اتفاق، خبرگزاری مهر گزارشی را در این خصوص منتشر کرد. با این حال محمودرضا منتظری مدیر روابط عمومی شبکه 3 ساعاتی پیش در گفتگو با یکی از سایت‌ها، تمام این اتفاقات را تکذیب و اعلام کرد: درباره روند این برنامه اتفاق خاصی نیفتاده و اصلا دلیل برخی حواشی را نمی‌دانم. قرارداد رکنی به عنوان تهیه‌کننده برنامه با «سمت خدا» تمام شده و مدیریت نیز پذیرفته است.
 
وی ادامه داد: از طرفی خود آقای رکنی استعفایش را برای ادامه همکاری نوشته؛ در حالی که اکنون ادعا کرده که شبکه قصد برکناری یا اخراجش را دارد. این ادعا با این 2 دلیلی که من عرض کردم دیگر محل اعراب ندارد. برگه استعفا او هم موجود است، رکنی اخراج نشده و باز هم برای مناسبت‌های دیگری مثل ماه رمضان به او برنامه خواهند داد. به هرحال هر مجموعه‌ای دنبال فکر و کار جدید با نیروهای تازه است.
 
با این حال تنها 30 دقیقه از انتشار این ادعا نگذشته بود که در ساعت 13:40 روز دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه «سمت خدا» روی آنتن رفت و نجم الدین شریعتی مجری برنامه با صراحت گفت: من همین جا اعلام می‌کنم تهیه کننده ما را از این برنامه برداشته‌اند و تا وقتی که او نیاید من هم دیگر به این برنامه نمی‌آیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد نیز که به عنوان کارشناس روزهای دوشنبه این برنامه زنده حضور داشت، گفت: باید این را بگویم که حتی به رکنی اجازه نمی‌دهند پایش را به استودیو بگذارد. تنشی در بین مسئولان صدا و سیما و تهیه کننده برنامه بوده و هر چه ما به مسئولان رو انداختیم آنها روی ما را زمین زدند. بنابراین اگر تهیه کننده و مجری برنامه برنگردد، ما کارشناس‌ها هم دیگر به این برنامه نخواهیم آمد.
 
باید دید با وجود این گفته‌های صریح روی آنتن زنده شبکه 3 سیما، مسئولان تلویزیون چه واکنشی نشان خواهند داد و این اتفاق را چگونه توجیه خواهند کرد.

این درحالی‌ست که بعد از انتشار اخبار برکناری تهیه‌کننده برنامه پرمخاطب «سمت خدا» و ایجاد انتقادات فراوان در رسانه‌ها و افکار عمومی، محمودرضا منتظری مدیر روابط عمومی شبکه3 در گفتگو با یکی از سایت‌ها، تمام این اتفاقات را تکذیب و اعلام کرده بود که: «درباره روند این برنامه اتفاق خاصی نیفتاده و اصلا دلیل برخی حواشی را نمی‌دانم. قرارداد رکنی به عنوان تهیه‌کننده برنامه با «سمت خدا» تمام شده و مدیریت نیز پذیرفته است. از طرفی خود آقای رکنی استعفایش را برای ادامه همکاری نوشته؛ در حالی که اکنون ادعا کرده که شبکه قصد برکناری یا اخراجش را دارد. این ادعا با این 2 دلیلی که من عرض کردم دیگر محل اعراب ندارد. برگه استعفا او هم موجود است، رکنی اخراج نشده و باز هم برای مناسبت‌های دیگری مثل ماه رمضان به او برنامه خواهند داد. به هرحال هر مجموعه‌ای دنبال فکر و کار جدید با نیروهای تازه است.»

ماندگاری:دومین اخراجی سمت خدا من هستم

به گزارش فرهنگ نیوز ،‌ حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا یک‌شنبه شب در یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی،‌ با اشاره به آیات قرآن شهدا را زنده خواند و گفت: شهدا زنده بوده و گره‌ها و مسیر را برای ما باز ‌می‌کنند.

حجت‌الاسلام ماندگاری یکی از ویژگی‌های دشمنان را القای شعار ما نمی‌توانیم دانست و اظهار کرد: دشمنان دائم در حال تحقیر ما هستند و به ما می‌گویند که شما با وجود تحریم‌ها نمی‌توانید کاری را از پیش ببرید.
 وی در ادامه با بیان این‌که بنده آخوندی هستم که با صدا و سیما ارتباط دارم اگر بیرونم نکنند، چون اگر کسی حرفی بزند احتمالا او را بیرون می‌کنند، گفت: تهیه کننده سمت خدا را از اخراج کردند و نفر دوم بنده هستم.