فائزه هاشمی: دولت روحانی پاسخگوی افکار عمومی باشد!

فائزه هاشمی: دولت روحانی پاسخگوی افکار عمومی باشد!

خبرگزاری بسیج: آزادی برخی زندانیان امنیتی موجب شده است که کمپینی از ضدانقلاب در فضای خارج از زندان با محوریت نفاق،بهائیت،دراویش گنابادی و فتنه تشکیل گردد...

خبرگزاری بسیج: آزادی برخی زندانیان امنیتی موجب شده است که کمپینی ضدانقلاب در فضای خارج از زندان با محوریت نفاق،بهائیت،دراویش گنابادی و فتنه تشکیل گردد که در موضوعات سیاسی و امنیتی بصورت هماهنگ و برنامه ریزی شده اقدام می کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج فائزه هاشمی نیز یکی از اعضای این کمپین بحساب می آید که نقش آفرینی وی در موضوع اتفاقات بند 350 اوین مشهود به نظر می رسد و در این خصوص به خبرسازی های موازی عناصر نفاق و فتنه دست می زند.

رسانه های ضد انقلاب در این خصوص نوشتند:فائزه هاشمی در یادداشتی انتقادی از دولت خواست درباره‌ی خشونت‌های بند ۳۵۰ زندان اوین به وظیفه قانونی خود در پاسداری از قانون اساسی بپردازد. ماموران امنیتی فشار بر خانواده‌های این زندانیان سیاسی را شدت بخشیده‌اند.

فرزندآیت الله ‌اکبر رفسنجانی در نامه‌ی سرگشاده‌ای خطاب به دولت با ادعای حمله به زندانیان بند ۳۵۰ اوین، از دولت خواست تا به وظیفه‌ی قانونی خود به عنوان مجری قانون اساسی عمل کرده و به افکار عمومی درباره‌ی این خشونت پاسخ‌گو باشند.
فائزه هاشمی که خود به دلیل فعالیت ‌در کودتای آمریکایی اسراییلی سال ۱۳۸۸ شش ماه حبس تعزیری در بند زنان زندان اوین را تجربه کرده، در یادداشت کوتاه خود مدعی شد: "افراطی‌گری سبب کور و کر" شدن بعضی افراد در جمهوری اسلامی شده است.

فائزه هاشمی تاکید کرد که از "اصول‌گرایان افراطی" که بخش عمده‌ی حاکمیت را در دست آن‌هاست انتظاری نمی‌رود، اما از دولت این انتظار می‌رود که اگر کاری نمی‌تواند بکند، دست‌کم در برابر افکار عمومی پاسخگو باشد.

انتهای پیام /