کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا/ یک طلا و دو برنز در انتظار ایران

خبرگزاری بسیج: در روز سوم کشتی نوجونانان قهرمانی آسیا یک نماینده ایران به دیدار فینال راه یافت و دو کشتی گیر دیگر نیز در دیدار رده بندی حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 54 کیلوگرم کشتی آزاد ابوالفضل حاجی پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر مغلوب راوندر از هند شد و با توجه به شکست کشتی گیر هندی، حاجی پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 58 کیلوگرم کشتی آزاد مجتبی عموزاد در دور نخست با ضربه فنی علی از سوریه را شکست داد اما در دور بعد با نتیجه 6 – یک مغلوب ماندپ از هند شد و با توجه به حضور کشتی گیر هند در دیدار فینال وی به گروه شانس مجدد رفت. حاجی پور در این گروه با نتیجه 5 بر صفر اصلان کانیشبکوف از قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف وی در این دیدار احمد سعید از عراق است.

در وزن 63 کیلوگرم کشتی آزاد امیر اکبرزاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ضربه فنی لو از تایوان را شکست داد. وی در دور سوم 11 بر 6 از سد سلطان جاکسیلک از قزاقستان گذشت. اکبر زاده در دور چهار م با نتیجه 4 – 3 مغلوب آمیت از هند شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در دیدار رده بندی سوخباتار از مغولستان است.

در وزن 69 کیلوگرم کشتی فرنگی محمد برزگرزاده در دور نخست با نتیجه 3 بر یک شیمابوکورو از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر یک مغلوب هیو از چین شد و با توجه به شکست این چینی در دور بعد، برزگرزاده از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 76 کیلوگرم کشتی فرنگی، آرمان علیزاده در دور نخست با ضربه فنی الرادعی از یمن را شکست داد. وی در دور بعد نیز 9 بر صفر مانجیت از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار یوشیدا از ژاپن است.

انتهای پیام /