وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

خبرنامه دانشجویان ایران: حدود دو ماه پیش با صدور حکمی از سوی سید طه هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، "عبدالحسین هراتی" به عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طه هاشمی در متن نامه خود با بیان «نظر به سوابق ارزشمند و توانمندی های علمی جنابعالی» وی را به سمت سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب کرده است.


عبدالحسین هراتی که اخیراً و پس از ریاست دکتر میرزاده بر دانشگاه آزاد از استرالیا به ایران بازگشته است حالا با حکم آقای طه هاشمی مسئول ثبت، ضبط و حفاظت از اسناد و مدارک دانشگاه آزاد شده است. گفتنی است وی مشاور فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای رئیس مجمع تشخیص نیز می باشد.

عبدالحسین هراتی

عبدالحسین هراتی کیست؟

آنچه از عبدالحسین هراتی در فضای مجازی منتشر شده، نامه ای از سوی وی به مهدی کروبی است که نمایه کاملی از وی بیان می کند.

سایت های ضدانقلاب متن نامه وی را منتشر کرده اند.

خبرنامه دانشجویان ایران، ضمن عذرخواهی از مخاطبان، جهت تنویر افکار عمومی بخش هایی از مکتوبات موهن هراتی را منتشر می نماید.

وی در این نامه از مهدی کروبی با عنوان دلاور جنبش سبز یاد کرده و می نویسد: "من حضرت عالی و آقای مهندس موسوی و خانم زهرا رهنورد را اکنون مصادیق عالمان قائم به قسط می دانم که خداوند آنان را در کنار پیامبران نشانده و وجود آنان را شاهد بر کلمه توحید دانسته است".

وی با گلایه از یاد امام(ره) از سوی مدعیان خط امام(ره) می نویسد: "از اینکه شما و مهندس موسوی عزیز پیوسته در سخنان خود از «امام» یاد می کنید، من و بسیاری دیگر در رنج بوده ایم اما پیوسته خود را اینگونه توجیه می کرده ایم که شرایط مبارزه در ایران چنین اقتضایی دارد و لذا خون جگر می خوردیم و سکوت اختیار کرده بودیم، اما سخنان اخیر آقای مهاجرانی که در آن فرموده بودند: هر کس امام و روحانیت را قبول ندارد متعلق به جنبش سبز نیست، طاقت از کف ربود. منتظر بودم که جوابی به این سخن سخیف از طرف رهبران جنبش داده شود که خوشبختانه دو سه روز پیش موسوی عزیز این جواب را داد و گفت که هرکس در هر کجا از عدالت طرفداری کند عضو جنبش سبز است".

وی بدون یاد کردن از جنایت های منافقین مدعی شده است: "دهه شصت تونل وحشت تاریخ معاصر ایران بود. دهه ای که همه خشونتها و جنایتها و تحجرها و بدعت های غیرانسانی و ضدتوحیدی و شرک آلود آن به نام «امام خمینی» در تاریخ ما ثبت و ضبط شده است و کسی را یارای پاک کردن آن از این تاریخ نیست".

وی ادامه می دهد: "تورا به خدا در زنده کردن «امام» نکوشید که این «امام» زنده شدنی نیست بلکه افیون مرگی است که طرفداران خود را به محاق نیستی می‌کشد".

هراتی در بخشی از نامه خود با اشاره به آیه (أَلَم تَرَ إِلَى الَّذینَ بَدَّلوا نِعمَتَ اللَّهِ کُفرًا وَأَحَلّوا قَومَهُم دارَ البَوارِ آیا ندیدی کسانی را که نعمتهای خدا را به کفر تبدیل کردند و مردم خویش را به دیار نیستی راندند) ابراز عقیده کرده بود: "خدایا، این قرآن تو چه بزرگ است، گویی این آیه همین امروز در مورد «امام خمینی» نازل شده است".

هراتی با کنابه به موسوی و کروبی گفته بود: "کجای امروز شما به «امام خمینی» و افکار او واعمال او شباهت دارد؟آیا شما ولایت مطلقه را قبول دارید؟ بگویید تا ما تکلیف خودمان را بدانیم! آیا شما جنایات سال ۶۷ را تأیید می کنید؟ به خدا قسم میدانم که نمی کنید و حتی اگر روزی خدای ناکرده از زبان شما بشنوم که آنرا توجیه می کنید باز نیز قسم خواهم خورد که در نفس خود از آن متنفرید و به توجیه پناه آورده اید".

وی با بی شرمی مدعی شد: "بخدا قسم آنچه که در کهریزک اتفاق افتاد مصداق کوچکی بود از شکنجه ها و کشتارهای دهه شصت در زندانهای «امام خمینی»".

هراتی با طرح اتهام هایی به نظام و امام خمینی نوشت: "مگر منتظری نگفت که ولایت مطلقه شرک است؟ و مگر «امام خمینی» واضع تئوری ولایت مطلقه نبود؟".

وی با شرک آلود خواندن حکم امام خمینی در خصوص ولایت فقیه گفته بود: "سالها پیش از وقوع انقلاب اسلامی «حضرت امام» همه سخنان خود را در کتاب «ولایت فقیه» و فاجعه بار تر از آن درکتاب «کشف الاسرار» گفته بود. اما مگر در آن روزگار کسی جرات این را بخود میداد که آن اندیشه های سخیف را نقد کند؟"

حالا چنین فردی با این دیدگاه ها –که خبرنامه دانشجویان ایران تنها بخش هایی از اعتقادات وی را منتشر کرده است- سکان دار یکی از پست های دانشگاه آزاد شده است.

گفتنی است چندی پیش غلامعلی رجایی، مشاور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد یزد سخنرانی کرد و در بخش هایی از سخنانش اهانت هایی نسبت به امام خمینی(ره) روا داشت که این سخنان وی با اعتراض دانشجویان مواجه شد.

مشاور هاشمی رفسنجانی در سخنان قابل تامل ابراز عقیده کرده بود: اینکه امام فرمودند: مصدق مسلمان نیست، اشتباه بود. امام در موارد متعدد اشتباه کردند؛ و من اشتباهات وصیت نامه امام  را استخراج کرده ام.

وی با بیان اینکه ما نمی خواهیم از امام قدیس بسازیم که قدیس ساختن مشکل ما شرقی هاست گفت: وقتی کسی را تا مرحله قدیسی بالا بردیم دیگر نمی شود به آن اشاره کرد آنقدر که کلاه عقل می افتد.بخش هایی از این سخنان را اینجا بخوانید.

البته این مراسم از سوی هیچ یک از تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد واحد یزد برگزار نگردیده و صرفاً براساس اعلام نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در هیئت نظارت دانشگاه، اقدام به کسب مجوز کرده است!

معلوم نیست اهانت به امام خمینی با چه نیتی در دانشگاه آزاد پیگیری می شود.