جانباز شهید اسدالله رضاپور به یاران شهیدش پیوست

جانباز شهید اسدالله رضاپور به یاران شهیدش پیوست

خبرگزاری بسیج: جانباز۷۰ درصد و قطع نخاع، اسدالله رضا پور پس از تحمل ۳۲ سال تحمل درد و رنج مجروحیت، امروز در کنار همرزمان شهیدش در قطعه ۲۶ بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت خبرگزاری بسیج، پیکر مطهر شهید اسدالله رضا پور، جانباز قطع نخاع و یکی از فاتحان خرمشهر با حضور مسوولان، فرماندهان سپاه، ائمه جماعات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم از مقابل منزل شهید رضاپور واقع در یاغچی آباد تا بهشت زهرای تهران تشییع شد.

شهید رضا پور که در 21 اردیبهشت سال 1361 و درسن 18 سالگی مجروح شده بود، بعد از تحمل 32 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت جانبازی سرانجام، در سن 55 سالگی و در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به سوی یاران شهیدش پر کشید.

شهید رضا پور سال 61 طی عملیات آزادسازی خرمشهر از ناحیه گردن جانباز قطع نخاعی شده و پس از32 سال تحمل عوارش ناشی از مجروحیت بالای 70 درصد در قطعه 26 بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

این شهید بزرگوار قریب به 20 سال پیش در آسایشگاه جانبازان، با همسرش آشنا و زندگی مشترک آن ها با قرائت خطبه عقد از سوی رهبر معظم انقلاب آغاز شد.

وی که 32 سال از عوارض ناشی از مجروحیت قطع نخاعی در رنج بود،از چند ماه پیش به دلیل ضایعه ریوی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بستری شد که پس از شهادت، پیش اط ظهر امروز از محل سکونتش در محله یاغچی آباد واقع در جنوب تهران تشییع شد.

گفتنی است؛ مراسم سوم جانباز شهید رضاپور سه شنبه دوم اردیبهشت ماه از ساعت 15 تا 17 در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) واقع در یاغچی آباد ، خیابان شریفی برگزار می شود.

انتهای پیام / ۱۱۴۱۴