فتنه ادامه دارد بسیجی ها غافل نشوند

خبرگزاری بسیج: وزیر سابق اطلاعات در جمع پاسداران سپاه استان البرز گفت :کسانی که فکرمی کنند با پیشروی در روابط خارجی دشمن دست از سر ما بر میدارد بدانند اشتباه میکنند لذا باید از توطئه های آمریکا غافل نشوید و تنها اسرائیل را دشمن خود ندانید .

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز ،حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع پاسداران سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز  با بیان این مطلب افزود: کسانی امروز هستند که میگویند میترسیم دشمنان به ما لطمه بزنند و از این جهت است که امروز به شدت بحث پیشروی در مذاکرات را مطرح کرده و بسیار خوشبینی نشان میدهند .

وی اظهارداشت: کسانی که فکرمی کنند با پیشروی در روابط خارجی دشمن دست از سر ما بر میدارد بدانند اشتباه میکنند لذا باید از توطئه های آمریکا غافل نشوید و تنها اسرائیل را دشمن خود ندانید ، بلکه این آمریکا بود که اسرائیل را تا این حد به پیش آورد و با همین ماهیت شکل داد.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: آنان چشم امید و تکیه شان به خارج از کشور است و این مسئله نباید بدین گونه باشد بلکه تکیه ما باید به داخل باشد و  دشمن بداند که توانایی لطمه زدن به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به آیات نورانی قرآن عنوان داشت:خداوند متعال نصرت و نعمتش را نصیب کسانی نمیکند که منافق و کافر را بر خود دارای ولایت بیشتر بدانند و امروز منظور از منافق و کافر استکبار و ایادی آن است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به موفقیت های کشورمان در زمینه های  هسته ای نیز گفت: ما در بحث های هسته ای به موفقیتهای خوبی دست پیدا کرده ایم که زحمات بسیاری از ایثارگران این مرز و بوم در آن دخیل است  و در حال حاضر در جایگاهی از این مسئله قرار داریم که نتیجه تلاشها و از خود گذشتگی های بچه های حزب الله است .

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: دشمن این مسئله را که ما به موفقیتهای هسته ای دست پیدا کرده ایم میفهمد و دشمنی هایش چیزی نیست که به تازگی شروع شده باشد و پایان یابد.

وی همچنین با اشاره به نقش انکار ناپذیر بدنه بسیج در جامعه اظهارکرد:امروز بیشترین بدنه اجتماع را بسیج تشکیل میدهد و استعداد و توانی که این نیروهای عظیم ایجاد میکنند چنان بی نظیر است که میتوان کارهای ماندگاری در مباحث فرهنگی صورت داد.

وی ادامه داد: توان رسانه ای رخ به رخی که بسیج ایجاد کرده است را در هیچ مجموعه دیگری نمیتوان مشاهده کرد و اگر بتوانیم توانمندی های این مجموعه را هدایت کنیم ، بیشترین سرمایه گزاری را درتحقق آرمانها و شعار امسال رهبری انجام داده ایم.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به بودجه های کلانی که در برخی از ارگانها صرف کارهای بیهوده و بدون تأثیر در مباحث فرهنگی میشود گفت : مقام عظمی ولایت به حرکتهای بچه های حزب الله که با دستان خالی کارهای بزرگ فرهنگی ، تربیتی و اعتقادی را هدایت میکنند ، بیشتر اهمیت میدهند تا کارهای بی اثری که با بودجه های کلان انجام میشود.

حجت الاسلام مصلحی افزود : امروز کارهایی در دورافتاده ترین پایگاه های بسیج انجام میشود که ، در بزرگترین ارگانها انجام نمیشود و اگر بتوانیم بر روی چنین اقداماتی تمرکز کنیم نظام جمهوری اسلامی بسیار زودتر از آنچه که فکر کنیم به مقصد خود خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : این انقلاب و این نظام الهی دشمنان زیادی در بیرون و داخل کشور دارد که فتنه انگیزی های مختلفی را برای صدمه زدن به پیکره حکومت اسلامی ایران برنامه ریزی میکنند.

 
حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه وجود مشکلات و کاستی ها انکار ناپذیر است افزود : با همه مسائل پیچیده ای که وجود دارد و در کنار آن هم ، خط و ربط ها و جناح ها ، تحرکاتی را موجب می شوند ، ولی اگر هر فردی در هر مسئولیت و قشری که قرار دارد ، کار خود را به درستی انجام دهد ، فتنه گران و طراحان مسائل چالشی در کشور، نمیتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

توانمندی امروز بسیج همانندی در جهان ندارد / فتنه ادامه دارد ، بچه بسیجی ها غافل نشوند

وی خاطر نشان کرد : بچه های حزب الله و بسیجی همچنان بیدار باشند و با هوشیاری عمل کنند زیرا فتنه از بین نرفته است و فتنه گران ، مترصد فرصت ضربه وارد آوردن به ارکان انقلاب هستند.

 
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه زنان جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و رستگاری ، باید ایشان را الگوی خود قراردهند گفت : فاطمه زهرا (س) نه تنها بهترین مادر و همسر بودند بلکه درسهای ولایتمداری ، اعتقادی ، مقابله با نفاق  و ایستادگی ایشان امروز نیز میتواند بهترین راهگشای مسائل جامعه ما باشد.

حجت الاسلام مصلحی ادامه داد :روایات زیادی وجود دارد که بیانگر کرامات حضرت زهرا (س) است و ایشان در پرورش اسلامی و احکام الهی جایگاهی ویژه ای را دارا می باشند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: کسانی که میخواهند سیر و سلوک داشته باشند و در راه مجاهده نفس قدم بردارند ، به جایگاه این بانوی بزرگ اسلام و و فضایل ایشان توجه کنند.

انتهای پیام / ۱۱۴۱۶