جنازه جاسوس سیا؛ محور وحدت خط نفاق جدید


جنازه جاسوس سیا؛ محور وحدت خط نفاق جدید

خبرگزاری بسیج: تورج دریایی که پیش از این مقالاتش به صورت متوالی در وبسایت بی‌بی‌سی و روزنامه شرق منتشر می‌شد پس از اعتراض مردم انقلابی اصفهان به دفن فرای در یادداشتی برای بی‌بی‌سی نوشت: «از ایرانی بودن شرمنده‌ام»!

خبرگزاری بسیج: ظاهرا ماجرای دفن ریچارد فرای در اصفهان ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است. پس از آنکه  مافیای روشنفکری داخلی و خارجی - در ادامه حرکت دولت احمدی‌نژاد و همسو با حلقه انحرافی - با خبرسازی و انتشار مقالات و یادداشت‌های متعدد در نشریات زنجیره‌ای سعی بر تحت فشار گذاشتن دولت و در نهایت دفن فرای در اصفهان داشتند، مردم اصفهان با موضع‌گیری انقلابی خود نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند. ائمه‌جمعه و رئیس شورای شهر و نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مواضعی انقلابی به حمایت از مردم این شهر پرداختند. آیت‌الله مهدوی امام‌جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان دراین‌باره گفت: آمریکا نماینده رسمی ایران را به کشور خود راه نمی‌دهد چطور انتظار دارند ما جاسوس مرده آمریکایی را به کشور خود راه دهیم!
به گزارش سرویس سیاسی حبرگزاری بسیج علاوه بر واکنش تحسین‌برانگیز مردم و مسئولان مومن و مذهبی اصفهان، این روزها خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد. تورج دریایی که پیش از این مقالاتش به صورت متوالی در وبسایت بی‌بی‌سی و روزنامه شرق منتشر می‌شد پس از اعتراض مردم انقلابی اصفهان به دفن فرای در یادداشتی برای بی‌بی‌سی نوشت: «از ایرانی بودن شرمنده‌ام» همچنین مصطفی محقق داماد رئیس شورای تولیت بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار و علی دهباشی سردبیر مجله بخارا که پیش از این با جعل خبر و خبرسازی ادعای درخواست تاجیکستان برای دفن فرای را مطرح کرده و سعی کرده بودند با تحریک مردم این واقعه را به رویدادی ملی تبدیل کنند اکنون ساکت‌تر از گذشته به نظر می‌رسند چرا که دو تن از مقامات فرهنگی تاجیکستان این خبر را اساسا تکذیب و اعلام کردند که این کشور برای انتقال پیکر ریچارد فرای هیچ درخواستی نداده است. مظفر عزیزاف رئیس بخش آثار فرهنگی و تاریخی وزارت فرهنگ تاجیکستان به خبرگزاری دولت (ایرنا) گفت: اگر چنین درخواستی از سوی تاجیکستان شده بود قبل از همه، ما باید در جریان قرار می‌گرفتیم. وی با رد این درخواست گفت: ما این مطلب را تنها در رسانه‌های ایران خواندیم. همچنین معاون دفتر سخنگوی وزارت خارجه تاجیکستان نیز در این مورد اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: درخواستی از سوی مقامات رسمی این کشور برای انتقال پیکر ریچارد فرای به تاجیکستان نشده است.
اما ماجرا وقتی جالب شد که وبسایت رادیو فردا ارگان رسمی دولت ایالات متحده در مطلبی به تاریخ 22 فروردین 1393 سوابق جاسوسی ریچارد فرای را تأیید کرد. و پس از آن عدن نبی، همسر فرای نیز بر این موضوع صحه گذاشت و گفت: این موضوعی پنهان نبوده و در نوشته‌های خود ریچارد فرای آمده است.
حال باید دید سیدمحمدکاظم موسوی‌بجنوردی که به عنوان وصی ریچارد فرای برای دفن او در اصفهان خود را  به آب و آتش می‌زد و در این راستا کوچکترین توهین و تحقیری را از مخالفان دریغ نمی‌کرد چه توجیهی برای رفتار خود دارد! همچنین گفتنی است برخی از نمایندگان مجلس نظیر علی مطهری و جواد هروی نیز با وجود سابقه آشکار ریچارد فرای به دفاع از وی پرداختند و علی‌رغم مطالبه مردم خواستار دفن او در اصفهان شدند.
گفتنی است سال گذشته و در پی گشاده‌دستی! دولت قبلی و حلقه انحرافی از بیت‌المال مسلمین که یک عمارت قدیمی متعلق به میراث فرهنگی را به ریچارد فرای، جاسوس نشان‌دار سازمان سیا بخشیده بود، کیهان طی سلسله مقالاتی در صفحه پاورقی روزنامه با ارائه اسناد و مدارکی از هویت این جاسوس آمریکایی و سوابق او پرده برداشته بود و هفته قبل نیز طی یادداشتی با عنوان «یک داغ دل بس است» ضمن پرداختن مجدد به هویت ریچارد فرای به زمینه‌سازی مشترک اصحاب فتنه و حلقه انحرافی برای دفن وی در اصفهان اعتراض کرده بود.

انتهای پیام