وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

وبسایت بسیجیان پایگاه شهید مطهری ده آباد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد امام خمینی ره

به کجا چنین شتابان؟!

آغاز ایام فاطمیه با یک هفته رقص/ خودکشی فرهنگی در جشن روز بوشهر+ فیلم

دردناک ترین حادثه ای که قلوب امت حزب الله را جریحه دار می کند تقارن این پایکوبی ها با طلیعه ی ایام فاطمیه است. همه ی این اتفاقات تلخ در ایامی رخ داده که چشم ها خیس و دل ها خون است

 گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» برخی مسئولان شهر بوشهر در حرکتی ضدفرهنگی با راه انداختن کارناوال های رقص و کنسرت های مختلط از سیزدهم تا هجدهم اسفندماه به امت مومن، دهن کجی کردند. این در حالی است که این فجایع از چشم رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها پنهان ماند و در سکوت رسانه ای محض اتفاقات تلخی در این شهر روی داد. ضمن پوزش از مخاطبان محترم جهت تنویر افکار عمومی، در ادامه عکس ها و فیلم هایی از جشن روز بوشهر ارائه می شود.

 روز بوشهر که در سالروز تاسیس مدرسه سعادت در 18 اسفندماه برگزار می گردد، یک روز کاملا فرهنگی در جهت بزرگداشت شهدا و بزرگان این استان است. اما متاسفانه امسال در اقدامی ناباوارانه تبدیل به روزی برای رقص و پایکوبی شد. همچنین با دعوت از بازیگران و خوانندگان مطرح سعی کردند فضای این روز به شیوه دیگری ساماندهی کنند. ابعاد این فاجعه آنقدر عظیم بود که روحانیان و متدینین شهر بوشهر به شدت این اعمال را محکوم کردند. اما بی تدبیری مسئولان و همچنین گستردگی سکوت رسانه ای تعجب برانگیز است.

بخشی از فیلم هنجارشکنی و روشنگری روحانیون بومی

 بوشهری ها دیروز پس از نماز جمعه، انزجار خود را از این بی تدبیری اعلام کردند و با سر دادن شعارهایی از قوه قضاییه درخواست کردند که با متخلفان برخورد شود. مردم با شعار «ایام عزا حرمت زهرا (س) شکستند، علمدار کجایی؟» و «مجلس جشن بوشهر، مایه ننگ بوشهر» به راهپیمایی پرداختند.

 عصر دیروز نیز نماینده ی مقام معظم رهبری و مسئول دفتر ایشان، حضرت آیت الله محمدی گلپایگانی به منظور افتتاح پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان بوشهر سفر کرد. رییس دفتر مقام معظم رهبری در بدو ورود، اعلام کرد: «استان بوشهر در خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی قرار دارد»

این در حالی است که در چند روز گذشته «خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی» مورد هجمه ناجوانمردانه ای قرار گرفت که بی شک در حافظه تاریخی مردم این مرز و بوم ثبت شده و تا همیشه باقی می ماند. با وجود تاکید مکرر رهبری مبنی بر ایجاد فضای فرهنگی اسلامی و بومی متاسفانه عده ای در پی ابتذال فرهنگی هستند. بی توجهی به دغدغه های ولی امر مسلمین خطرات جبران ناپذیری در پی دارد که شرح آن در این مقال نمی گنجد.

 

 چند روز برنامه مبتذل در «جشن بوشهر»

 

     دردناک ترین حادثه ای که قلوب مردم انقلابی را جریحه دار می کند تقارن این پایکوبی ها با طلیعه ی ایام فاطمیه است. همه ی این اتفاقات تلخ در ایامی رخ داده که چشم ها خیس و دل ها خون است. شاید می خواهند بازهم چادر مادرمان را خاکی کنند.

     حضرت مادر پشت در ایستاد. هیزم ها را پشت در ریختند. شعله ها زبانه کشیدند. تازیانه را آماده کردند. در را فشار دادند. با زور وارد خانه شدند. صدا زد: بابا... سیلی خورد. به دیوار تکیه زد. دست به پهلوی خونینش گذاشت. فاجعه روی داد. چادر مادرمان خاکی شد.